וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימי קראגר: "ליברפול הקבוצה הכי טובה בעולם כרגע"

בלם העבר החמיא למוליכה אחרי ה-0:2 מול מנצ'סטר יונייטד, אוהדי ליברפול שרו "אנחנו זוכים באליפות". רשפורד בחוץ לחודשיים-שלושה

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: קיקה סטיין מוצג כמאמן ברצלונה

ליברפול ניצחה הערב (ראשון) 0:2 את מנצ'סטר יונייטד במסגרת המחזור ה-23 של הפרמיירליג, במה שהיה המשחק ה-22 בלבד מבחינת הקבוצה של יורגן קלופ. וירג'יל ואן דייק כבש את הראשון בנגיחה (14) ומוחמד סלאח השלים בדקה ה-93 אחרי בישול חכם של אליסון. בדקות האחרונות של המשחק החלו אוהדי ליברפול לשיר "אנחנו הולכים לזכות באליפות", לראשונה זה שנים.

בלי קשר למשחק, מרכוס רשפורד סובל מפציעת גב וייעדר "כמה שבועות", כך עדכן אולה גונאר סולשיאר עוד לפני שריקת הפתיחה. חלוץ נבחרת אנגליה נפצע 15 דקות אחרי שנכנס כמחליף במשחק הגביע מול וולבס ביום רביעי, ולא נכלל בסגל הערב, אחרי שכבש 14 שערי ליגה העונה ו-22 בכל המסגרות, כולל במדי הנבחרת. למרות ההודעה הזו של מאמן יונייטד, בתקשורת הבריטית היו שטענו כי מדובר בהיעדרות ארוכה יותר, שכן רשפורד סוחב גם פציעת קרסול ולכן הוא ייעדר בין חודשיים לשלושה. גארי נוויל התייחס בשידור לדיווח הזה ואמר: "אלה חדשות איומות עבור מנצ'סטר יונייטד. גם כך היא בשוק ולא מצליחה למצוא חלוץ. היא צריכה חלוץ באופן נואש כדי שיחליף את רומלו לוקאקו ולא הצליחה למצוא אחד כזה עד כה".

מרכוס רשפורד שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
איך תסתדר מנצ'סטר יונייטד בלעדיו? מרכוס רשפורד/רויטרס

המספרים

* ליברפול השיגה 91 מ-93 הנקודות האחרונות בפרמיירליג.

* ליברפול ניצחה את מנצ'סטר יונייטד פעמיים ברציפות בליגה באנפילד בפעם הראשונה מאז שהשיגה שלושה ניצחונות ברציפות מולה בין ספטמבר 2008 למרץ 2011.

* מנצ'סטר יונייטד הפסידה ב-9 מ-16 משחקי החוץ האחרונים שלה בפרמיירליג ולא כבשה בשמונה מהם.

* ליברפול הפכה לראשונה מאז ארסנל ב-2001/2 שכובשת בכל אחד מ-22 המשחקים הראשונים של העונה בליגה. ארסנל המשיכה לכבוש בכל אחד מהמשחקים עד תום העונה וזכתה באליפות.

* ליברפול שמרה על רשת נקייה בפעם השביעית ברציפות בליגה, בפעם הראשונה מאז דצמבר 2006.

* וירג'יל ואן דייק כבש שמונה שערי ליגה מאז שהצטרף לליברפול בינואר 2018, הכי הרבה שאיזשהו בלם בפרמיירליג כבש בתקופה הזו.

* אליסון הפך לשוער ליברפול הראשון שמבשל שער בפרמיירליג מאז פפה ריינה, שעשה את זה במרץ 2010 מול סנדרלנד.

אוהדי ליברפול. רויטרס
אוהדי ליברפול כבר לא חוששים מנאחס/רויטרס

קפטן ליברפול ג'ורדן הנדרסון אמר אחרי המשחק: "נותרו עוד הרבה משחקים. אנחנו חושבים רק ממשחק למשחק ואין צורך לשנות את זה. הקהל היה מדהים היום. הפרמיירליג היא ליגה קשה, יש קבוצות קשות. מנצ'סטר יונייטד שיחקה טוב לפרקים היום, אבל בסך הכול אני חושב שהגיע לנו לנצח. 0:1 זו תוצאה מסוכנת ואנחנו יודעים את זה טוב מאוד אחרי המשחק מול טוטנהאם. היינו צריכים להרוג את המשחק מוקדם יותר כי היו לנו מצבים, אבל המשכנו קדימה, הגענו טוב והשגנו את השני. זה מיוחד כי אנחנו נהנים מהכדורגל שלנו, אבל עדיין נשארים רעבים, אנחנו ממשיכים ללמוד ולהשתפר. המאמן כל הזמן יושב עלינו כדי שנשתפר ואנחנו יודעים שאנחנו מסוגלים".

וירג'יל ואן דייק, שכאמור כבש את השער הראשון, התייחס לפסילת השער של רוברטו פירמינו אחרי עבירה שהוא עצמו ביצע על דויד דה חאה: "לא קפצתי עם הידיים למעלה, אבל החליטו לפסול את השער אחרי שימוש ב-VAR, חייבים לקבל את זה. היו לנו עוד הרבה מצבים ויכולנו להפוך את המשחק לקל".

מגן יונייטד לוק שואו אמר: "זה מאכזב מאוד. לא מגיע לנו להפסיד כך, בטח לא 2:0. כשהיה 1:0 שיחקנו טוב מאוד. הייתה לנו הזדמנות גדולה של אנתוני מרסיאל. השחקנים נתנו הכול. לא הגענו ליותר מדי מצבים, אבל כשכבר הגענו לכמה אז לא הצלחנו לנצל אותם. אנחנו מודעים לאיכויות שלנו והיו דקות בהן התגוננו היטב. ב-30 הדקות האחרונות שלטנו במשחק. לא ניצלנו את המצבים שלנו והם ניצלו את שלהם". שואו התייחס להגנה של קבוצתו בשער של ואן דייק ואמר: "ואן דייק בחור גדול וחזק ותמיד מאיים במצבים נייחים, זה מאכזב שספגנו כך. בעונה האחרונה ליברפול הביסה קבוצות כבר בדקה ה-20, אנחנו היינו במשחק עד הדקה ה-90".

ג'יימי קראגר, שמשמש כפרשן ברשת "סקיי" אמר אחרי המשחק: "זו קבוצה יוצאת דופן. היא הכי טובה בליגה, הכי טובה באירופה והכי טובה בעולם כרגע".

פכשני "סקיי" ג'יימי קראגר, גארי נוויל. רויטרס
קראגר ונוויל לפני המשחק, דווקא הימני חייך בסיום/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully