וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: לאציו ממשיכה לדרוס, עוד הפסד לנאפולי השוקעת

המדורגת שלישית הביסה את סמפדוריה 1:5, וחגגה ניצחון 11 ברציפות. צ'ירו אימובילה כבר עם 23 שערי ליגה. פיורנטינה גברה 0:2 בחוץ על נאפולי המיתדרדת

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: קיקה סטיין מוצג כמאמן ברצלונה

הריצה המופלאה של לאציו נמשכה הערב (שבת) עם הצגה גדולה ב-1:5 הביתי על סמפדוריה וניצחון ליגה 11 ברציפות בסרייה A, שצימק מבחינתה את הפער מיובנטוס המוליכה לשלוש נקודות בלבד. נאפולי המשיכה בעונת הנפל שלה ורשמה הפסד ביתי נוסף, הפעם 2:0 מול פיורנטינה. ססואולו הפכה ל-1:2 מול טורינו.

צ'ירו אימובילה שחקן לאציו חוגג שער. GettyImages
צ'ירו אימובילה/GettyImages

לאציו - סמפדוריה 1:5

צ'ירו אימובילה ממשיך לחורר רשתות, לאציו האריכה את שיא המועדון ל-11 ניצחונות רצופים ולא מן הנמנע כי יש לנו מועמדת שלישית לאליפות. המארחת לא ריחמה על קלאודיו ראניירי, שחגג 1:5 בעצמו מול ברשיה במחזור הקודם, אבל הפעם כבר בדקה ה-20 מצא עצמו מיואש בפיגור 3:0. פליפה קאיסדו דחק מקרוב בדקה השביעית, אימובילה דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-17 ואחרי שלוש דקות עבר את השוער והשלים צמד. הבלם באסטוס נותר חופשי כדי לכבוש את הרביעי בדקה ה-54 ואימובילה השלים שלושער עם פנדל נוסף בדקה ה-65 והגיע ל-23 שערי ליגה העונה. קרול לינטי הפולני צימק עבור סמפ בדקה ה-70 וחברו יוליאן שאבו הורחק בגלל עבירה כשחקן האחרון בדקה ה-74. האורחת לא ניצחה את לאציו באולימפיקו מאז ינואר 2005.

פדריקו קייזה שחקן פיורנטינה. GettyImages
כבש את שער היתרון. פדריקו קייזה/GettyImages

נאפולי - פיורנטינה 2:0

פיורנטינה המשיכה הערב במומנטום בו היא נמצאת בתקופה האחרונה לאחר שגברה 0:2 בחוץ על נאפולי ונצמדה אליה בטבלה. הוויולה השלימו הערב ניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות לאחר שחלפו ברביעי האחרון על פני אטאלנטה והעפילו לרבע גמר הגביע האיטלקי, כשעל הדרך הנחילה לשחקנים של ג'נארו גאטוזו הפסד ליגה שלישי ברציפות, כשהאזורי סוגרים שלושה חודשים ללא ניצחון בית! פדריקו קייזה העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-26 לאחר בישול של מרקו בנאסי שהוריד לחלץ כדור נהדר אותו שלח קייזה לפינה הימנית של דויד אוספינה. פיורנטינה הכפילה את יתרונה בדקה ה-74 לאחר מבצע יפה של דושאן ולאחוביץ' שפרץ מצד ימין וכבש בבעיטה יפה לפינה הרחוקה.

משחק נוסף

ססואולו - טורינו 1:2
לססואולו: ז'רמי בוגה (61), דומניקו ברארדי (73). לטורינו: מנואל לוקאטלי (עצמי, 20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully