וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מה שקרה למי שהעז להגיד ל-The Rock שהיאבקות מבויימת

21.1.2020 / 9:00

המתאבק והשחקן המפורסם דווין "The Rock" ג'ונסון לא אהב לשמוע מבחור שהתאמן איתו ש"ה-WWE מזוייף". בתגובה הוא ביצע עליו תנועת היאבקות מסוכנת והסתבך כהוגן

youtube

בסרטו - דווין דה רוק ג'ונסון באימון כושר

דווין ג'ונסון הפך בשנים האחרונות לכוכב קולנוע מהגדולים בעולם והוא מופיע בהמון סרטי פעולה וקומדיות. אלא שאת השם שלו הוא עשה כ"דה רוק", מתאבק פופולארי מאוד ב-WWE. זה לא סוד שבניגוד ל-UFC למשל, ה-WWE היא זירת היאבקות מבויימת ומתוכננת מראש שנועדה בעיקר לספק מקסימום שואו ודרמטיזציה לקהל.

אבל לא בטוח שזה רעיון טוב להגיד ל"דה רוק" שמדובר בזיוף. על פי עדי ראייה שהיו במכון הכושר שבו התאמן "דה רוק", הכוכב ממש לא אהב את זה שאחד מהמתאמנים אמר לו שה-WWE מזוייף ולכן בתגובה עשה עליו את מהלך ההיאבקות "פייל-דרייבר", תנועת הטלה שבה הוא מניף את יריבו ומפיל אותו עם הראש על הקרקע. אלא שהפעם היה מדובר ברצפה של מכון הכושר ולא בזירה מרופדת והבחור לא היה מתאבק מקצוען שיודע כיצד "לקבל את המכה"..

גיף דה רוק באימון. צילום מסך
לא כדאי להתעסק איתו, בטח שלא בחדר הכושר. דה רוק/צילום מסך

ג'ונסון בעצמו הודה בתקרית הזו אחרי שמישהו הגיב לו באינסטגרם וכתב: "חבר שלי שהיה איתך בתיכון והתאמן איתך בחדר הכושר אמר שמישהו אמר לך שההיאבקות מזוייפת ואתה בתגובה הטחת אותו על הרצפה". "דה רוק" אישר את הסיפור הזה וקרא לאותו בחור רנדי. הוא הגיב וכתב: "כן, לצערי זה סיפור נכון. קראו לו רנדי ועשיתי לו "פייל-דרייבר" על רצפת מכון הכושר ונכנסתי לצרות גדולות".

אין ספק שמדובר בתגובה מוגזמת של "דה רוק", אבל מה שהוא ניסה כנראה להוכיח זה שאין שום דבר מזוייף בלהיות מוטח על הרצפה בצורה כזו. אז אם אתם פוגשים אותו במקרה, לא כדאי לכם להיכנס לזה.

ככה נראה ה"פייל-דרייבר"

לא נראה כמו בחור שכדאי להתעסק איתו

שיגיד תודה שלא ניסה עליו את אחד מהמהלכים האלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully