וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנדרטייקר מסביר: למה ההיאבקות של היום היא לא ההיאבקות של פעם

הכוכב האגדי של ה-WWE מסביר בראיון נדיר למה הדמות שלו כל כך ייחודית, מה ההבדל בינו לבין המתאבקים של היום, ואיך הוא מגיב כשמנסים לצלם אותו ברחוב: "פעם הייתי נותן את המבט של 'אני יכול לקבור אותך'"

כוכב WWE אנדרטייקר, הקברן. GettyImages
"העיקר: לייצר רגשות אצל הקהל". אנדרטייקר/GettyImages

הכוכב האגדי של ה-WWE, האנדרטייקר (או בשמו האמיתי מארק קלאוויי), ערך ראיון נדיר שבו התייחס לקריירה המפוארת שלו ולהתפתחות הענף. "המתאבקים של היום, הם מדהימים", אמר, "זה פשוט מגוחך לראות כמה הם מוכשרים מבחינה אתלטית, הגברים והנשים האלה. אבל הם מסתמכים על... תראה, היאבקות זה ספורט בידורי. זה לא עניין של מהלכים, זה באמת לא, העניין הוא היכולת לייצר רגשות".

"אתה צריך לגרום לאנשים לאהוב אותך, או שאתה צריך לגרום להם לשנוא אותך, זה לא משנה, העיקר שאחד מהם קורה. יש אנשים שאוהבים להיות הרעים והשנואים, אחרים אוהבים להיות נאהבים. אבל אם אתה לא מצליח לייצר רגשות אצל הקהל שלך, אתה לא תצליח לשמור על הצופים".

עוד בנושא:

עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
טרגדיה נוספת בעולם ה-WWE: ג'ים ניידהארט הלך לעולמו בגיל 63
מתאבק ה-WWE, גלן ג'ייקובס, צפוי להיבחר לראש עיריית נוקס

המתאבק ג'ון סינה, WWE. AP
ברשימת הגדולים של טייקר. ג'ון סינה/AP

"הרבה פעמים מה שקורה עם החבר'ה האלה זה שהם כל כך אתלטיים, כל כך מוכשרים, הם יעשו סלטה כפולה לאחור מהחבלים וינחתו על מישהו, וזה מה שהקהל לוקח מזה - 'הבחור הזה עושה דברים מטורפים'. אתה יכול לראות את זה כמה פעמים, עד שאתה מבין, 'וואלה, כבר ראיתי את זה בעבר', אני צריך עכשיו משהו חדש'. וזה המצב שהם לפעמים מציבים את עצמם בו".

"הם צריכים רק להגביר את המהלכים, ואז עוד יותר מסתכנים בפציעות, לפעמים פציעות קטסטרופליות. אבל דמויות, או אנשים כמו ג'ון סינה, דה רוק, ריק פלייר, סטיב אוסטין, לכולם הייתה את היכולת לגרום לך לאהוב אותם או לשנוא אותם".

עוד באותו נושא

טרגדיה נוספת בעולם ה-WWE: ג'ים ניידהארט הלך לעולמו בגיל 63

לכתבה המלאה
כוכבי WWE ברוק לסנר, אנדרטייקר, הקברן. GettyImages
אגדה אמיתית. אנדרטייקר בקרב נגד ברוק לסנר בסאמרסלאם 2015/GettyImages

על החיים מחוץ לזירה, כאדם מפורסם, אמר קלאוויי הענק (2.08 מטר): "כן, זה משהו שקשה להסתיר, מזהים אותי, גם בעזרת השרוולים של הקעקועים. גם אם אלה לא אוהדי היאבקות... בגלל הגודל שלי, אנשים ישר אומרים, 'וואו, איזה ענק, הוא בטח שחקן פוטבול, ואז מגלים - היי, זה הקברן'".

"במשך שנים ניסיתי לחיות את הדמות, להיות 'האיש הזה' (מביט על תמונה של האנדרטייקר), ואם מישהו היה ניגש אליי, הייתי נותן לו את המבט הזה, של 'אל תתעסק איתי כי אני יכול לקבור אותך'". והיום, בתקופת הסלפי? "אני מנסה להיות מנומס עד כמה שאפשר, כל עוד הילדים שלי לא איתי", אמר, "אבל אני לא רוצה שיצלמו את הילדים שלי, אני מגונן עליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully