וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשה-WWE הופך לאמיתי: הפציעה שמסעירה את עולם ההיאבקות בארה"ב

צפו: במהלך קרב בין ארבע לוחמות באירוע של "לוצ'ה אנדרגראונד" שברה "סקסי סטאר" את ידה של חברתה לזירה, אחרי עימות ביניהן. בארגון הבטיחו לנדות אותה והיריבה הפצועה אמרה: "את חלאה"

צילום מסך

אחד הדברים שכולנו למדנו כשהיינו קטנים זה שה-WWE הוא "מזויף" והמכות לא אמיתיות. אבל מה קורה כשהעסק משתבש? עולם ההיאבקות בארצות הברית סוער ביממה האחרונה והכל בגלל פציעה קשה שגרמה כוכבת היאבקות אחת לחברתה לזירה.

ארגון ההיאבקות המקסיקני "לוצ'ה אנדרגראונד" הפך ליותר ויותר נצפה ומוכר בארצות הברית בשנים האחרונות, בין היתר בזכות כמה מהכוכבות הגדולות שלו. בסוף השבוע ערך הארגון את אירוע ה"טריפלמאניה XXV". במהלך האירוע נערך קרב "מלכת המלכות" בין ארבע לוחמות ובכללן דולסה מריה גרסיה ריבאס, המוכרת יותר בשם הזירה שלה "סקסי סטאר" ובין לוחמת בשם רוזמארי.

לוחמת ההיאבקות סקסי סטאר. צילום מסך
סופגת הרבה ביקורת. סקסי סטאר/צילום מסך

על פי הדיווחים שהגיעו מעשה, במהלך הקרב נקלעה סקסי סטאר לעימות עם שלוש הלוחמות שחלקו איתה את הזירה ומסיבה שטרם התבררה, כאשר היא ביצעה את תרגיל הסיום שלה על רוזמארי, תרגיל שכלל תפיסה של הזרוע בין שתי הרגליים, היא לא שחררה אותה גם לאחר שזו "נכנעה" והכתה בזירה. המקרה הזה גרם לשבר ביד אצל רוזמארי, שעלולה להיעדר כעת לתקופה ארוכה.

כמה מכוכבי ההיאבקות של הארגון הביעו את מחאתם נגד סקסי סטאר וקודי רודס, שכיכב במשך שנים ארוכות ב-WWE, אף אמר כי היא "לא תדרוך עוד בחדר ההלבשה שלנו". רוזמארי עצמה המתינה יממה ולאחר שהתבררה חומרת הפציעה שלה, היא תקפה את סקסי סטאר ברשת החברתית: "כשאתה נותן למישהו את הגוף שלך והוא אמור לשמור עליך, אבל פוצע אותך, הוא לא קשוח. הוא חלאה. והוא לא שייך למקצוע שלנו. סקסי סטאר החליטה לעשות בדיוק את זה והיא גם משקרת וטוענת שזה קרה בטעות. דרשו ממנה להתנצל ובמקום, היא התחילה להמציא תירוצים ובולשיט כזה. היא טענה שהיא לא יודעת. כשאתה שובר למישהו יד, אתה תמיד יודע. הסיבה היחידה שהפנים שלך לא שבורות עכשיו היא כי לא רציתי ללכת לכלא המקסיקני".

  • עוד באותו נושא:
  • היאבקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully