וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדי קינדה חתם לארבע שנים בקנזס סיטי

ההעברה הגדולה של החורף הושלמה: אחרי התלבטות ארוכה, קשר בית"ר חתם לארבע שנים בקבוצה מה-MLS וירוויח כחצי מיליון יורו לעונה. משה חוגג וג'קי בן זקן יתחלקו ברווח מהמכירה - 3.7 מיליון דולר

צילום וידאו: ברני ארדוב, עריכת וידאו: ניר חן

ההעברה הגדולה והמדוברת של החורף הושלמה: גדי קינדה קשרה של בית"ר ירושלים נרכש על ידי קנזס סיטי מה-MLS תמורת 3.7 מיליון דולר. קינדה חתם לארבע שנים וישתכר 600 אלף דולר בכל אחת מארבע השנים שלו בארה"ב.

הקשר בן ה-26, שנמצא בעונת השיא בקריירה שלו עם שבעה שערי ליגה עד כה ולא היה בסגל למשחקים מול מכבי תל אביב, מכבי נתניה ובני ריינה בגביע, החזיק גם בהצעה מאירופה ועורר עניין בקבוצות נוספות ב-MLS האמריקאית, כשמי שהחליט לאן יעבור הוא ג'קי בן זקן, שמחזיק גם במחצית מהבעלות על כרטיסו כשהחצי השני שייך למשה חוגג. הבעלים של בית"ר ירושלים קיבל 2.35 מיליון דולר מהסכום, בן זקן הרוויח 1.35 מיליון דולר.

הקשר הישראלי הגיע לעיר אמש (רביעי) ביחד עם זוגתו וסוכנו דודו דהאן וערך סיור במתחם האימונים ובאיצטדיון. בקבוצת ה-MLS הפעילו מכבש לחצים על קשר בית"ר ירושלים כדי שיחתום ואף הבהירו לו: "אתה יכול להרוויח הרבה יותר כסף מהחוזה הראשוני, שחקנים טובים משודרגים במהלך החוזה, אתה יכול לקפוץ מ-600 אלף דולר ל-1.5 מיליון דולר לעונה".

גדי קינדה שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
בבית"ר יתגעגעו לפוזות האלו. גדי קינדה/דני מרון

כזכור, אשדוד מכרה לבית"ר ירושלים מחצית מכרטיסו של קינדה לפני כשנה תמורת מיליון יורו, והכניסה להסכם סעיף המקנה לה את הזכות לקבוע בלעדית את המכירה הבאה, כל עוד הסכום יעלה על שני מיליון יורו. במקרה כזה, בית"ר תקבל את מיליון היורו שהשקיעה ויתרת הסכום תתחלק בין שני המועדונים.

קנזס סיטי, שלא העפילה לפלייאוף וסיימה במקום ה-11 באזור המערבי, ביצעה לפני מספר ימים עסקת ענק כאשר רכשה את החלוץ המקסיקני אלן פולידו ביותר מ-10 מיליון דולר. בקבוצה משחקים גם דניאל שאלוי, בנו של כוכב בית"ר בעבר סטפן שאלוי, וגם אקס מכבי תל אביב רוברטו פונצ'ץ.

עוד בוואלה!

קנזס סיטי לגדי קינדה: "תוכל להשתדרג ל-1.5 מיליון דולר לעונה"

לכתבה המלאה

אוהדי קנזס סיטי כבר ראו את הנולד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully