וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היי, ביי: ניו יורק מטס נפרדה מקרלוס בלטראן

פרשת צילומי הסימונים: בלטראן, שהיה ביוסטון, סיים את דרכו במועדון עוד בטרם העביר אימון אחד. הוא המאמן השלישי שעוזב קבוצה בגלל הפרשה. עדויות לכאורה על כך שאלטובה וברגמן שמ על עצמם צ'יפ לזיהוי הגשות וגם חדשות טובות ליוסטון: ג'ורג' ספרינגר חתם לעונה הקרובה

אוקיי, פרשת צילומי היריבות של יוסטון אסטרוס היא כבר צונאמי רציני. לאחר שאיי ג'יי הינץ' פוטר מהאסטרוס ואלכס קורה מבוסטון, הגיע מאמן נוסף שנאלץ להיפרד ממועדונו - במקרה שלו עוד לפני שהעביר אימון אחד. קרלוס בלטראן, שמונה לניו יורק מטס ב-1 בנובמבר, נאלץ לעזוב את המועדון בהיותו השחקן היחיד שהיה פעיל ביוסטון בתקופה ההיא ונחקר בפרשה.

קרלוס בלטראן. GettyImages
לא הספיק אפילו לקיים אפילו אימון אחד במועדון. בלטראן/GettyImages

"דיברנו עם קרלוס והחלטנו שיהיה טוב לשני הצדדים להיפרד", מסר ג'ף ווילפון, מבעלי המטס, "זו לא הייתה החלטה קלה, אבל היה ברור לנו שלא יהיה אפשרי להמשיך. אנחנו משוכנעים שזה לא יהיה הפרק האחרון בקריירת הבייסבול המפוארת שלו".

"במשך 20 שנותיי דגלתי במקצוענות", מסר בלטראן בהצהרה, "הייתי צריך לזהות את התופעות החריגות במועדון, ואני רוצה להביע חרטה על כל מהלך פסול שקרה. אני מאוד מצטער, בהיותי אב, בעל, מחנך וספורטאי. אני מקווה שבנקודה מסוימת אוכל לחזור למשחק שאני כל כך אוהב".

בינתיים, וידאו שהוצף ברשתות החברתיות מראה, לכאורה, כי אלכס ברגמן וחוזה אלטובה, שניים מטובי החובטים של יוסטון, לבשו באזרים מתחת לחולצה. המכשירים נשלטו על ידי "איש המסדרון", הבחור ששלח את האותות שראה על מסכי הטלוויזיה. צייצנית שהיא, כפי הנראה, אחייניתו של בלטראן, מספרת מה בדיוק היה שם (בציוצים שלמטה).

ובינתיים, קצת חדשות טובות ליוסטון: האסטרוס וג'ורג' ספרינגר נמנעו מבוררות והאאוטפילדר ישתכר בשנה הקרובה 21 מיליון דולר, מיליון אחד פחות משדרש. ג'וש דונלדסון, עד לעבר הלא רחוק שחקן הבסיס השלישי הטוב בליגה, חתם במינסוטה על חוזה של 92 מיליון דולר ל-4 שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully