וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמאות בבייסבול: מאמן ו-GM יוסטון הושעו ופוטרו, גם מאמן הרד סוקס בדרך

פרשת צילומי הסימנים בבייסבול שמסעירה את עולם הספורט בארה"ב מגיעה לנקודת רתיחה: המאמן איי ג'יי הינץ' וה-GM ג'ף לונו הושעו לשנה ולאחר מכן פוטרו על ידי הבעלים. גם מאמן בוסטון אלכס קורה צפוי לספוג עונש כבד

פרשת צילומי היריבות בבייסבול מגיעה לשיא. לאחר שבארה"ב חיכו בדריכות לענישה, היא הגיעה במלוא העוצמה, כשמאמן יוסטון אסטרוס איי ג'יי הינץ' וה-GM של הקבוצה ג'ף לונו הושעו על ידי ה-MLB, ליגת הבייסבול המקצוענית, לעונה אחת. בעקבות ההשעיה הודיע בעלי האסטרוס ג'ים קריין כי השניים מפוטרים.

מאמן יוסטון אסטרוס איי ג'יי הינץ'. GettyImages
הבעלים לא הסתפק בהשעיה והוא ייאלץ לנוח שנה בבית ואז למצוא קבוצה חדשה. הינץ'/GettyImages

צילומי סימנים של קבוצות יריבות אסורים בתכלית האיסור בבייסבול. האסטרוס נחשדו כי במהלך שנת האליפות 2017 ובשנה שאחריה הם גנבו במשחקי הבית את הסימנים שהעבירו התופסים היריבים למגישים. דרך הפענוח הועברו לחובטים של יוסטון מסרים איזה סוג הגשה עומד להגיע, מה שאמור היה להקל עליהם לחבוט בכדור.

"אף אחד מהם לא התחיל את זה, אבל הם גם לא עצרו את זה", אמר קריין, "אנחנו צריכים להמשיך הלאה עם דף חדש ונקי".

מאמן בוסטון רד סוקס אלכס קורה. GettyImages
ייתכן שבבוסטון ייאלצו להיפרד ממנו. קורה/GettyImages

מי שעלולה להינזק מהפרשה היא בוסטון רד סוקס, שמאמנה אלכס קורה צפוי גם הוא להיענש בחומרה. קורה היה מאמן הספסל של יוסטון ב-2017, והיה אחד האחראים הישירים לתופעה. על פי המסקנות של הליגה, הוא היה מהמעורבים הראשיים. ההערכות הן שקורה יקבל עונש גדול אפילו מזה של הינץ' ולונו, מה שעלול לאלץ את בוסטון לפטר אותו. יש לציין כי קורה, שזכה עם הרד סוקס באליפות ב-2018, מאוד מוערך בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully