וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת צילומי היריבות בבייסבול: ה-MLB צפויה להעניש את יוסטון בחומרה

יוסי כהן

8.1.2020 / 10:48

קנסות שיא והשעיות ארוכות יגיעו בשבועיים הקרובים לפי הדיווחים. דו"ח חדש טוען: גם הרד סוקס רימו במהלך עונת האליפות ב-2018

ה-MLB תחליט כבר בשבועיים הקרובים באופן סופי מה יהיה העונש שיוטל על סגנית האלופה יוסטון אסטרוס, בשל פרשיית השימוש הבלתי חוקי בטכנולוגיה, כך דיווח הלילה ג'ף פסאן מ-ESPN. אם לא די בכך, נראה כי גם אלופת העונה שעברה, בוסטון רד סוקס, הסתבכה כעת במקרה דומה.

הליגה ביצעה חקירה נגד האסטרוס ומספר עדים הודו כי הקבוצה נעזרה בכלים לא חוקיים על מנת לאפשר לחובטים שלה לדעת מראש איזו הגשה תיזרק לעברם. על פי הדיווחים, יוסטון צפויה לספוג עונשים כבדים מאוד על מנת להרתיע קבוצות אחרות מחזרה על מהלך דומה. שחקנים שהיו מעורבים בתרמית לא ייענשו ככל הנראה, אך ראשי המועדון והמאמנים צפויים לספוג קנסות שיא וכנראה שגם השעיות ארוכות.

כאמור, ייתכן כי יוסטון איננה לבד בעניין ובאתר The Athletic פורסם אמש כי בוסטון, במהלך הריצה שלה לאליפות ב-2018, השתמשה בחדר הווידיאו שלה על מנת לגנוב ממגישים ותופסים יריבים את הסימנים שלהם. שלושה מעובדי המועדון באותה עונה טענו (אנונימית) כי השחקנים היו מגיעים לחדר הווידיאו על מנת לקבל מידע וכי מישהו שהיה בדאגאאוט של הקבוצה היה מעביר את המידע לשחקנים שעל הבסיסים. אלה היו משתמשים בתנועות גוף מוסכמות כדי לעזור לחובט לדעת מה עומד להיזרק לעברו.

לטענת אחד העדים, "הרמאות הזו" הייתה בשימוש רק במהלך העונה הסדירה ולא בריצת הפלייאוף של הקבוצה, בה הליגה מציבה אנשים מטעמה בחדר הווידיאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully