וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "זה אולי הניצחון הכי גדול שלנו העונה"

16.1.2020 / 23:24

מאמן הצהובים היה מרוצה בסיום ה-63:69 הקשה על מילאנו שהשאיר את הצהובים מושלמים העונה בביתם: "תמיד קשה נגד קבוצות של מסינה". האנטר: "נלחמנו כדי לנצח"

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
שמח מהצורה בה קבוצתו משחקת. יאניס ספרופולוס/דני מרון

מכבי תל אביב השלימה הערב (חמישי) שבוע יורוליג מוצלח של שלושה ניצחונות - על אלבה ברלין בחוץ ביום חמישי שעבר, על ברצלונה בבית ביום שלישי ולקינוח 63:69 על מילאנו הערב בהיכל. הצהובים שמרו על מאזן מושלם של 10 ניצחונות ב-10 משחקי בית העונה באירופה, ועם מאזן 6:14 הם חולקים את המקום השלישי בטבלת היורוליג יחד עם ברצלונה. סקוטי ווילבקין הוביל כרגיל את רשימת הקלעים עם 22 נקודות, כשאות'לו האנטר הוסיף 14 וגם קבע שיא קריירה ביורוליג של 14 כדורים חוזרים.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "אנחנו רוצים לשחק טוב בהגנה ושיחקנו טוב בהגנה. תמיד כשמשחקים נגד קבוצות של אטורה מסינה קשה לקלוע נגדן. היה משחק צמוד. התחלנו לא טוב את הרבע הראשון, אבל אחר כך שיחקנו טוב יותר. במחצית השנייה שיחקנו מהר יותר וקיבלנו החלטות טובות יותר. מילאנו קלעה כמה זריקות קשות כדי להישאר במשחק, אבל הראינו אופי וניצחנו. זה אחד הניצחונות הגדולים שלנו העונה, אולי הכי גדול".

שחקן מכבי תל אביב אותלו האנטר מול שחקנה של אולימפיה מילאנו מייקל רול. דני מרון
"היה חשוב לנצח מבחינה מנטלית". אותלו האנטר/דני מרון

על הדרך בה הושג הניצחון: "אני שמח מהצורה בה כל הקבוצה משחקת. אנחנו משחקים פעמיים ברציפות בבית והיה לחץ לנצח פעמיים ואני שמח שכל השחקנים משחקים טוב יותר בהתקפה ובהגנה. ברור שהקליעה של סקוטי ווילבקין וטיילר דורסי עוזרת לכל הקבוצה. אני לא מסתכל על הטבלה ולא יודע כמה ניצחונות יש לנו. אנחנו נלחמים יום אחרי יום ומשחק אחרי משחק".

איש המשחק סקוטי ווילבקין אמר בסיום: "המחצית הראשונה היתה קצת מוזרה. אני חושב שהיינו קצת רדומים בהתחלה, אבל עשינו עבודהנהדרת במחצית השנייה, כשהאוהדים דחפו אותנו ונתנו לנו אנרגיה". על הציוות עם אותלו האנטר: "שיחקתי לא מעט ביחד עם טאריק בלאק, אבל מאז שהוא נפצע אני ואותלו משחקים הרבה ביחד ופיתחנו כימיה די טובה כפי שכולם יכולים לראות".

אות'לו האנטר שקבע שיא קריירה כשקטף 14 ריבאונדים: "היה חשוב מבחינה מנטאלית לנצח פעמיים השבוע. בפעם שעברה הפסדנו לשתי הקבוצות האלה וכולם נלחמו הפעם כדי לנצח, זה טוב".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב נותרה מושלמת בביתה ביורוליג לאחר 63:69 על מילאנו

לכתבה המלאה
אטורה מסינה מאמן מילאנו. דני מרון
"אנחנו קבוצה לא פיזית". אטורה מסינה/דני מרון

מאמן מילאנו אטורה מסינה: "אני רוצה לברך את מכבי, הם שיחקו חזק והגיע להם לנצח. אני גאה במלחמה של השחקנים שלי על המגרש, ההגנה שלנו הייתה די טובה כל המשחק, מה שהכריע את המשחק זה שהם קלעו כמה קליעות קשות, יש להם כישרון. הפיזיות שלהם, האגרסיביות שלהם הקשתה עלינו כל המשחק, וקשה לנו להתמודד עם הסוויצ'ים האלה. אין לנו את הכישרון להתמודד עם האחד על אחד".

על הפצועים של קבוצתו: "אנחנו לא קבוצה עמוקה והיה חסר לנו את ברוקס. נדוביץ' לא יכול לשחק יותר מ-15 דקות, ואנחנו קבוצה לא פיזית. כשאנחנו מניעים את הכדור אנחנו קולעים באחוזים טובים. זה היה שבוע קשה, נלך למיטה ומחר יום נוסף".

על סיכויי קבוצתו בהמשך הדרך: "בשיטה הזאת ביורוליג, ברגע שאתה מגיע לפיינל פור, אז יש לך סיכוי. והם בהחלט קבוצה שמועמדת להגיע לפיינל פור, שם פציעה אחת או יום לא טוב, ואתה מפסיד. מכבי היא מועמדת בכירה להגיע לפיינל פור, אם יהיה להם את יתרון הביתיות זה אפילו יותר מזה, כי לא קל לשחק כאן כמו שאתם יודעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully