וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב נותרה מושלמת בביתה לאחר 63:69 על מילאנו

האורחת כבר הובילה ב-9 הפרש ברבע השני, אך הצהובים הידקו את ההגנה, רצו 4:17 ברבע השלישי ורשמו ניצחון ביתי עשירי העונה ביורוליג. שיא קריירה להאנטר בריבאונדים (14)

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב מול קייפר סייקס שחקן מילאנו. דני מרון
נכנס לעניינים בפתיחת הרבע השלישי והוביל את הצהובים לניצחון ביתי נוסף. ווילבקין/דני מרון

זה הלך קשה, זה לא היה יפה, לפרקים אפילו גם קשה לצפייה - אך מכבי תל אביב השלימה הערב (חמישי) ניצחון ביתי עשירי ברציפות העונה ושמרה על מאזן ביתי מושלם לאחר 63:69 על אולימפיה מילאנו. הצהובים סיימו את המחצית הראשונה עם 40 אחוז בלבד מהקו (4 מ-10) ו-25 אחוז מעבר לקשת (3 מ-12) ופיגרו לאחר הרבע הראשון 21:15, אך התעוררות של סקוטי ווילבקין שרתח במחצית השנייה לאחר שלא פגע בראשונה, בנוסף לערב סולידי ושקט נוסף של אותלו האנטר שקבע שיא קריירה לאחר שקטף 14 ריב', והקבוצה של יאניס ספרופולוס התבססה במקום השלישי עם 14 ניצחונות לעומת 6 הפסדים. קיפר סייקס (11) ונמניה נדוביץ' (10) היו היחידים בשורות האורחת שהגיעו לספרות כפולות, כשמילאנו סבלה מיום חלש של רוב שחקני החמישייה כשסרחיו רודריגס (3 מ-14 מהשדה) סיים עם 8 נקודות ולואיס סקולה סיים עם 4 בלבד.

קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין 22 נקודות (8 מ-14 מהשדה), אות'לו האנטר 14 ו-14 ריבאונדים, טיילר דורסי 13 (5 מ-12 מהשדה), קווינסי אייסי 5, אלייז'ה בריאנט 3, ג'יילן ריינולדס 2, דני אבדיה 2, ארון ג'קסון 2, נייט וולטרס 2, ג'ייק כהן 2, יובל זוסמן 2. אנג'לו קלויארו (12:21 דקות) שותף, אך לא קלע.

קלעו למילאנו: קייפר סייקס 11 נקודות, נמניה נדוביץ' 10, ולדימיר מיצוב 8 ו-5 ריבאונדים, מייקל רול 8, סרחיו רודריגס 8 (3 מ-11 מהשדה), אמדאו דלה ואלה 7, לואיס סקולה 4 ו-5 ריבאונדים, קיילב טארצ'בסקי 4 ו-5 ריבאונדים, פול ביליגה 2, ארתוראס גודייטיס 1 ו-9 ריבאונדים. אנדראה צ'ינצ'אריני (07:25 דקות) שותף, אך לא קלע.

יובל זוסמן שחקן מכבי תל אביב מול נמניה נדוביץ' שחקן מילאנו. דני מרון
הצהובים התעשתו לאחר פתיחה מבולגנת. יובל זוסמן מול נמניה נדוביץ'/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

אנג'לו קלויארו עלה בחמישייה אצל המארחת, אך היתה זו מילאנו שפתחה חזק ועלתה ל-0:8 מהיר לאחר שתי שלשות של נמניה נדוביץ' והאלי הופ מהדהד של קיילב טראצבסקי. מכבי תל אביב התקשתה להיכנס לעניינים בהתקפה ונראתה מעט מבולבלת ולא מרוכזת אל מול האגרסיביות שהפגינו השחקנים של אטורה מסינה ברבע הראשון. סרחיו רודריגס חתם את תוצאת הרבע על הבאזר - 15:21 למילאנו.

רבע 2:

מילאנו עלתה ל-16:25 לאחר שלשה של אמדאו דלה ואלה, אך ג'ייק כהן וטיילר דורסי ענו עם חמש נקודות רצופות והשאירו את מכבי תל אביב קרובה. הצהובים ניצלו שלוש דקות ללא סל של האיטלקים כדי להשלים ריצת 0:7 ולהוריד עד מינוס שתיים בלבד. השלשות שנכנסו בצרורות ביום שלישי, פשוט מיאנו להיכנס, אך קווינסי אייסי קבר אחת לפני סיום הרבע השני כדי להוריד את מכבי תל אביב בפיגור מינימלי, 31:32 למילאנו במחצית.

עוד בוואלה!

לואיס סקולה: "אני לא מסוגל לדמיין את עצמי לא משחק"

לכתבה המלאה
אטורה מסינה מאמן מילאנו. דני מרון
מילאנו פתחה חזק, אך נעלמה ככל שהמשחק התקדם. אטורה מסינה/דני מרון

רבע 3:

סקוטי ווילבקין העלה את המארחת ליתרון ראשון במשחק לאחר שקלע שלשה וקיבל זריקת בונוס מהקו בעקבות עבירה של קיפר סייקס. מכבי תל אביב נראתה הרבה יותר טוב בפתיחת הרבע השלישי. חדירה של נייט וולטרס קבעה 36:42 צהוב וגרמה לאטורה מסינה להזעיק פסק זמן. שלשה של קיפר סייקס קטעה ריצת 4:17 מקומית וקבעה 39:45 לשחקנים של ספרופולוס. בסיום רבע בו המארחת נראתה טוב יותר באופן משמעותי הוליכה מכבי תל אביב 48:52.

רבע 4:

סקוטי ווילבקין המשיך ללהוט ועל אף כמה צליפות של אקס הצהובים מייקל רול, מכבי תל אביב ברחה ל-51:58 לאחר קצת יותר משתי דקות בפתיחת הרבע הרביעי. הצהובים ברחו כבר לתשע הפרש, אך מילאנו ענתה בשתי שלשות מבית היוצר של רודריגס וסייקס וגרמה ליאניס ספרופולוס להזעיק פסק זמן משלו. מכבי תל אביב שוב הידקה את ההגנה ולא איפשרה למילאנו להתקרב מעבר ובסיום חגגה ניצחון ביתי עשירי העונה, 63:69.

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. דני מרון
שוב היה האיש של ספרופולוס. סקוטי ווילבקין/דני מרון
ג'ייק כהן שחקן מכבי תל אביב עם ג'יילן ריינולדס, אלייז'ה בריאנט. דני מרון
משחק כדורסל לא טוב הערב בהיכל. ג'ייק כהן עם ג'יילן ריינולדס/דני מרון
שחקן מכבי תל אביב אותלו האנטר מול שחקנה של אולימפיה מילאנו מייקל רול. דני מרון
שיא קריירה בריבאונדים ביורוליג. אותלו האנטר/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully