וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שערורייה": אופ"א שינתה את המערך כדי להכניס את רונאלדו לנבחרת השנה של 2019

באנגליה טוענים: רונאלדו נבחר על ידי הקהל רק במקום הרביעי ברשימת החלוצים, אז אופ"א דחתה את הפרסום ושינתה את המערך מ-3:3:4 ל-4:2:4 הלא שגרתי

עריכת וידאו: ניר חן

אופ"א שינתה את המערך בנבחרת העונה של השנה על מנת להכניס את כריסטיאנו רונאלדו ל-11 הראשונים, כך טוענים באנגליה. "דיילי מייל" טוען ש"באופן שערורייתי באופ"א החליטו לשנות את המערך ל-4:2:4, שבקושי משתמשים בו בכדורגל, על מנת שיוכלו לכלול את הפורטוגלי בהרכב של 2019".

יש לציין כי נבחרת השנה של אופ"א היא דרך הצבעות של הקהל הרחב. בדרך כלל המערך הוא 3:3:4 כדי לכלול בנבחרת שלושה חלוצים. עם זאת, "דיילי מייל" טוען שבאופ"א החליטו השנה לשנות את המערך ל-4:2:4 ולהוריד קשר אחד מההרכב, כשמי שמקומו נגרע מה-11 הראשונים את אנגולו קאנטה מצ'לסי.

שלושה חלוצים כן נכללו בהרכב הראשוני: ליאונל מסי מברצלונה, סאדיו מאנה מליברפול ורוברט לבנדובסקי מבאיירן מינכן. רונאלדו, כוכב יובנטוס, הגיע "רק" למקום הרביעי, ובאופ"א קיבלו החלטה שעוררה לא מעט תהיות וגררה שורה ארוכה של תגובות ביקורתיות ברשתות החברתיות.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. רויטרס
מגיע לו? רונאלדו/רויטרס

ב"דיילי מייל" אף טוענים שהנבחרת הייתה אמורה להתפרסם כבר בשבוע שעבר, אבל סוגיית רונאלדו וההחלטה לכלול אותו ייצרה עיכוב ודחיות. דובר אופ"א טוען שהמהלך נעשה כדי להביט ביטוי לזכייה של פורטוגל בליגת האומות. "המערך של הנבחרת שונה השנה במטרה לשקף את ההצבעות על רקע הישגי השחקנים בתחרויות השונות של אופ"א", נמסר, "המערך משתנה באופן קבוע". בחמש משש השנים האחרונות המערך היה 3:3:4, מלבד שנה אחת שבה הוא היה 2:4:4.

הרכב הנבחרת של אופ"א ל-2019:
שוער: אליסון (ליברפול)
הגנה: טרנט אלכסנדר ארנולד (ליברפול), מתיאס דה ליכט (יובנטוס), וירג'יל ואן דייק (ליברפול), אנדי רוברטסון (ליברפול)
קישור: פרנקי דה יונג (ברצלונה), קווין דה בראונה (מנצ'סטר סיטי)
התקפה: ליאונל מסי (ברצלונה), רוברט לבנדובסקי (באירן מינכן), כריסטיאנו רונאלדו (יובנטוס), סאדיו מאנה (ליברפול)

עוד בוואלה!

"כריסטיאנו רונאלדו חייב להירגע, לכריס סמולינג יש ילדים בבית!"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully