וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע איטלקי: יובנטוס, מילאן ופיורנטינה עלו לרבע הגמר

ללא רונאלדו החולה, דיבאלה כבש צמד (26 בפנדל ו-57), היגואין (16) וקוסטה (61 בפנדל) הוסיפו. מילאן הביסה 0:3 את ספאל

עריכת וידאו: ניר חן

אחרי הניצחונות של אינטר, לאציו ונאפולי אתמול, שלב שמינית גמר הגביע האיטלקי נמשך הערב (רביעי) עם שלושה משחקים. במשחק הראשון פיורנטינה הפתיעה עם 1:2 על אטאלנטה ותפגוש ברבע הגמר את אינטר. מילאן ניצחה 0:3 את ספאל ותשחק נגד טורינו בשלב הבא. יובנטוס, נטולת כריסטיאנו רונאלדו, הביסה 0:4 את אודינזה ומחכה למנצחת בין פארמה לרומא.

פאולו דיבאלה שחקן יובנטוס. GettyImages
שער ראשון מהסרטים. דיבאלה/GettyImages

יובנטוס - אודינזה 0:4

לפני חודש בלבד הגיעה אודינזה לטורינו והפסידה 3:1, הפעם זה נגמר רע יותר מבחינתה כשהיא גם סופגת רביעייה וגם מסיימת את דרכה בגביע בשמינית הגמר. יובה, מנגד, חגגה גם בלי כריסטיאנו רונאלדו החולה, ועשתה את דרכה אל רבע הגמר.

השער הראשון הגיע בדקה ה-16: גונסאלו היגואין ופאולו דיבאלה התעללו בהגנה של אודינזה עם חילופי מסירות ארגנטינאיות למהדרין. זה נגמר בבישול של דיבאלה להיגואין, שבעט מקרוב פנימה את ה-0:1. איזה שער נהדר. בדקה ה-26 בעט דיבאלה מהנקודה הלבנה פנימה אחרי שפדריקו ברנרדסקי הוכשל ברחבה על ידי השוער אנדראדה ניקולאס, 0:2. בדקה ה-58 שיתוף הפעולה בין היגואין לדיבאלה שוב הניב פירות כשהראשון השאיר לאחרון, שבעט מצד ימין עם רגל שמאל לחיבורים הרחוקים את ה-0:3. דוגלאס קוסטה קבע 0:4 מהנקודה הלבנה בדקה ה-61 אחרי נגיעת יד ברחבה של בראם נויטינק.

עוד בוואלה!

גביע איטלקי: אינטר חגגה על קליארי, אלכסיס סאנצ'ס חזר לפעילות

לכתבה המלאה
פטריק קוטרונה פיורנטינה. AP
בכורה חלומית בפיורנטינה. פטריק קוטרונה/AP

מילאן - ספאל 0:3

הרוסונרי לא התקשו לרגע, אף שהפעם זלאטן איברהימוביץ' נותר על הספסל, ויפגשו ברבע הגמר את טורינו. בהיעדרו של השבדי, מי שמצא את הרשת בדקה ה-20 היה קשישטוף פיונטק, על רקע השמועות על עזיבה אפשרית לפרמיירליג. בדקה ה-44 עבר הפולני לתפקיד המבשל כשמצא את סמי קסטייחו וראה את חברו לקבוצה מסובב כדור נפלא לחיבורים, ובדקה ה-66 חתם תיאו הרננדס, שחטף כדור במרכז המגרש, דהר קדימה ומחוץ לרחבה בעט חזק לפינה. ביום ראשון תחזור מילאן לסריה A ותארח את אודינזה.

חלוץ מילאן קשישטוף פיונטק. AP
ברוכים השבים. פיונטק/AP

פיורנטינה - אטאלנטה 1:2

11 דקות, זה פרק הזמן שלקח לפטריק קוטרונה כדי להטביע את חותמו בפיורנטינה. החלוץ שהגיע מוולבס ערך בכורה חלומית בויולה עם שער בכורה אחרי שסיים מבצע קבוצתי נאה עם בעיטה בתוך הרחבה. אטאלנטה, שהגיעה למשחק הזה בכושר נהדר ואחרי שכמעט ניצחה בחוץ את אינטר במחזור האחרון, הפעילה מכבש ובדקה ה-67 באה על שכרה עם השוויון של יוסיפ איליצ'יץ' שהמשיך מקרוב כדור רוחב של מאלינובסקי. מצבה של המארחת החמיר אחרי שחרמן פסלה הבלם הארגנטינאי שלה הורחק בצהוב שני כעבור שלוש דקות. האורחת מברגמו ניצלה זאת כדי להפעיל לחץ שהניב שתי קורות ומשקוף. אלא שאז פול לירולה הקיצוני הימני של פיורנטינה הגיח משום מקום והכריע בדקה ה-84. הסגולים יפגשו ברבע הגמר את אינטר החזקה, אטאלנטה תחזור למאבקים שלה על הכרטיס לליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully