וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע איטלקי: אינטר חגגה על קליארי, אלכסיס סאנצ'ס חזר לפעילות

הנראזורי פירקו 1:4 את היריבה השוקעת מסרדיניה. הצ'יליאני פתח אחרי שלושה חודשי היעדרות בגלל פציעה. צמד ללוקאקו. לאציו ונאפולי ניצחו את קרמונזה יפרוג'ה וייפגשו ברבע הגמר

צילום: רויטרס

בווידאו: ג'ורדי קרויף מוצג כמאמן נבחרת אקוודור

שלב שמינית גמר הגביע האיטלקי יצא לדרך היום (שלישי) עם שלושה משחקים בהשתתפות שלוש מהגדולות. נאפולי עלתה לרבע הגמר עם 0:2 ביתי על פרוג'ה מהליגה השנייה ותפגוש ברבע הגמר את לאציו הלוהטת, שהביסה 0:4 את קרמונזה. במפגש על טהרת הסרייה A, אינטר הביסה 1:4 את קליארי. אלכסיס סאנצ'ס פתח אחרי שלושה חודשי היעדרות בגלל פציעה.

אינטר - קליארי 1:4

אחרי איבוד הנקודות הכואב מול אטאלנטה בליגה ואיבוד המקום הראשון, אינטר חזרה לנצח בבית וטיילה לשלב הבא על חשבון קליארי שסופרת הפסד רביעי רצוף בכל המסגרות. רומלו לוקאקו לא קיבל מנוחה וכבש צמד (1 ו-49), ואלרו (22) וראנוקיה (80) הוסיפו, אבל הבשורות הגדולות הגיעו מכיוונו של אלכסיס סאנצ'ס שאחרי שלושה חודשי היעדרות בגלל פציעה, חזר היישר להרכב ושיחק 69 דקות. לאוטרו מרטינס קיבל מנוחה.

עוד בוואלה! ספורט

גביע איטלקי: פרוג'ה הפתיעה את ססואולו, ספאל ואודינזה הביסו

לכתבה המלאה
שחקני אינטר חוגגים. רויטרס
בכושר נהדר. שחקני אינטר חוגגים/רויטרס
שחקני לאציו חוגגים. GettyImages
רוצים לשמור על הגביע שלהם. שחקני לאציו חוגגים/GettyImages

לאציו - קרמונזה 0:4

הקבוצה הכי חמה באירופה, עם 10 ניצחונות ליגה רצופים, לא התקשתה גם בגביע, עליו היא מקווה לשמור אחרי הזכייה בעונה שעברה. ג'וני הספרדי היה הבולט במשחק עם מעורבות בשלושת השערים שהובקעו במשחק פתוח, כשהסקורר צ'ירו אימובילה חגג את שערו ה-109 במדי לאציו עם פנדל בדקה ה-58. פטריק השתלט על כדור תועה אחרי מסירת רוחב של ג'וני מצד שמאל בדקה ה-10, הקיצוני בישל למרקו פארולו שדחק מקרוב בדקה ה-26 והכין בכדור חופשי לבאסטוס שחתם בנגיחה בדקה ה-89.

פרננדו יורנטה עם לורנצו אינסינייה נאפולי. AP
נאפולי עלתה לשלב הבא. יורנטה ואינסינייה חוגגים/AP

נאפולי - פרוג'ה 0:2

הקבוצה של ג'נארו גאטוזו רשמה שני הפסדים רצופים בליגה והידרדרה עד המקום ה-11, אך לא התקשתה הערב מול פרוג'יה מהסריה B ועלתה לרבע גמר הגביע האיטלקי לאחר 0:2 חלק. שלושה פנדלים נשרקו במשחק, כששניים מהם ניתנו לנאפולי שניצלה אותם עד תום. בדקה ה-26 העלה לורנצו אינסינייה את הקבוצה מהסריה A ל-0:1 לאחר ספק הכשלה ברחבה מצדו רדוצ'י אנציטה מפרוג'ה. 12 דקות לאחר מכן שוב דייק אינסינייה מהנקודה הלבנה לאחר ששופטי ה-VAR אותתו לשופט על נגיעת יד. האורחת מהליגה השנייה פספסה הזדמנות לצמק את המשחק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה לאחר שפייטרו יימלו החמיץ פנדל שניתן לקבוצתו. ניצחון חלק לנאפולי, שתפגוש ברבע הגמר את המנצחת בין נאפולי לקרמונזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully