וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע איטלקי: פרוג'ה הפתיעה את ססואולו, ספאל ואודינזה הביסו

מאזוקי וניקולוסי המושאל מיובנטוס העניקו לקבוצה מהליגה השנייה 1:2 בחוץ על מחליפי הירוקים, בדרך למפגש עם נאפולי. חמישייה לספאל מול לצ'ה, רביעייה לאודינזה מול בולוניה

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: ליאונל מסי בטקס כדור הזהב

שלושה ימים אחרי שהייתה הראשונה שלקחה נקודות מיובנטוס בטורינו עם 2:2 מחמיא, ססואולו הודחה היום (רביעי) במפתיע מהגביע האיטלקי עם הפסד ביתי 2:1 לפרוג'ה מהליגה השנייה, אותה מאמן מגן העבר מאסימו אודו. רוברטו דה זרבי ביצע 10 שינויים בהרכב (רק חאמד טראורה נשאר) והמחליפים שלו כשלו כבר בפתיחה כשהמגן פסקואלה מאזוקי (10) והמושאל הצעיר מיובנטוס האנס ניקולוסי עם שער בכורה (17) העניקו למדורגת רביעית בסרייה B שני שערים בדרך למפגש עם נאפולי בשמינית הגמר באצטדיון סן פאולו. מהדי בוראביה רק צימק בדקה ה-82.

ספאל טיילה לשלב הבא עם 1:5 על לצ'ה, כשארבעת השערים הראשונים נכבשו במחצית הראשונה. איגור (18), אלברטו פאלוסקי (24), אלסנדרו מורג'ה (31) והבלם טיאגו צ'יונק (45) כבשו, ג'יאנלי אימבולה צימק (55) וסרג'יו פלוקארי הוותיק חתם ניצחון גדול (84). ספאל תתארח אצל מילאן בסן סירו בשלב הבא.

גם אודינזה לא התקשתה להעפיל לשמינית הגמר עם 0:4 ביתי על בולוניה. אנטונין בראק הצ'כי פתח את מסכת הכיבושים בדקה ה-24 והבלם סבסטיאן דה מאיו הוסיף בדקה ה-42. רולאנדו מנדראגורה המצטיין במשחק מצא את הרשת בדקה ה-77 והחלוץ קווין לזניה חתם בתוספת הזמן. בשלב הבא מחכה לאודינזה קרב זברות עם האלופה יובנטוס.

שחקני פרוג'ה חוגגים, האנס ניקולוסי במרכז (מספר 14). GettyImages
שער בכורה בקריירת הבוגרים. האנס ניקולוסי, במרכז/GettyImages

משחקי שמינית הגמר (15-22 בינואר):

נאפולי - פרוג'ה
לאציו - קרמונזה
אטאלנטה - פיורנטינה
אינטר - קליארי/סמפדוריה
מילאן - ספאל
טורינו - גנואה
רומא - פארמה/פרוזינונה
יובנטוס - אודינזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully