וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "מילאנו תגיע נחושה אחרי הפסד, צריך להתכונן מנטאלית"

15.1.2020 / 16:15

מאמן מכבי תל אביב ערך מסע"ת לקראת המשחק הבא ביורוליג (ה', 21:05) והזהיר משאננות: "אמרתי לשחקנים שהניצחון על ברצלונה לא אומר כלום לגבי המשחק הבא"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

מכבי תל אביב תמשיך את העונה האירופית שלה מחר (חמישי, 21:05, שידור ישיר בספורט 5) כשתארח את ארמאני מילאנו במסגרת המחזור ה-20 ביורוליג. הצהובים מגיעים למשחק מהמקום השלישי במאזן של 13 ניצחונות ו-6 הפסדים, כשהם ניצחו את כל תשעת משחקי הבית שלהם העונה. מנגד מילאנו ניצחה 10 משחקים והפסידה 9, והיא מדורגת במקום השביעי.

מכבי תערוך אחר הצהריים את האימון המסכם שלה לקראת ההתמודודת כשכמו בשני המשחקים האחרונים, גם הפעם יעמדו לרשותו של יאניס ספרופולוס 13 שחקני סגל כשירים כשסנדי כהן לא אמור להתלבש. בקבוצה מרוצים מאוד מהיכולת והאופי שהפגינו השחקנים בניצחון על ברצלונה, ומאמינים כי הם יוכלו להמשיך במומנטום גם נגד היריבה שגברה עליהם בסיבוב הראשון 88:92. מאז שהוקם היורוליג, מילאנו לא הצליחה לנצח ביד אליהו.

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב בכדורסל. דני מרון
חושש משאננות. יאניס ספרופולוס/דני מרון

המאמן ספרופולוס אמר במסע"ת לקראת המשחק: "זה משחק חשוב מאוד ומסוכן מאוד. מילאנו קבוצה מאוד מנוסה ואנחנו נצטרך להיות מאוד זהירים ומוכנים מנטאלית מול יריבה קשוחה. אחרי המשחק של אתמול דיברתי עם השחקנים ואמרתי להם שהיה ניצחון גדול, אבל צריך להיות מוכנים מנטאלית כדי להמשיך ככה ולנצח את המשחק הבא. המשחק יהיה סולד אאוט ואני מצפה שוב למפגן תמיכה של הקהל שלנו".

"אין לנו הרבה זמן להתאמן ולכן רוב ההכנה לקראת מילאנו היא מנטאלית. אנחנו צריכים להיות מוכנים בראש לקרב קשה".

על היריבה מחר: "למילאנו יש פצועים, אבל יש לה סגל גדול. העובדה שהיא הפסידה את המשחק הקודם תדרבן אותה ותוסיף לה מוטיבציה למשחק נגדינו. אנחנו צריכים להיות מוכנים לזה. כל הקבוצות מגיעות למשחקים באותו מצב ובלי הרבה מנוחה. לפעמים צריך להקריב הרבה דברים, אבל התנאים שווים לכל שחקני היורוליג".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב מנסה להבטיח את הישארותו של סקוטי ווילבקין

לכתבה המלאה
סרחיו רודריגס שחקן מילאנו. GettyImages
מגיע להיכל אחרי משחק רע. סרחיו רודריגס/GettyImages

מילאנו מגיעה למשחק אחרי שהובסה אמש 88:68 נגד אנדולו אפס, מוליכת היורוליג, במשחק חוץ. הקבוצה יצאה למשחקי החוץ ללא שני שחקנים - הפורוורד ג'ף ברוקס והגארד ריקרדו מורשיני, אך לרשותו של אטורה מסינה, אחד המאמנים שנוהג לנצח ביד אליהו לאורך שני העשורים האחרונים, עומד סגל מרשים למדי שכולל את הגארדים סרחיו רודריגס, נמנייה נדוביץ' וקייפר סייקס שהצטרף לפני מספר שבועות, הקלע המצוין ולדימיר מיצ'וב, אקס הצהובים מייקל רול ושחקני הפנים המובילים ארטוראס גודייטיס וקאלב טרכוסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully