וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד פרק במסע המוזר: אמיר ויינטרוב הובך גם במוקדמות אליפות אוסטרליה

הטניסאי הישראלי, שמשתמש בניקוד מוגן שצבר ב-2017 כדי להשתחל למוקדמות בטורנירים שונים, עשה זאת גם במלבורן ונכנע 6:2, 6:1 לאיטלקי בן ה-17 לורנצו מוזטי ב-43 דקןת בלבד

רויטרס

בווידאו: נבחרת סרביה חוגגת זכייה בגביע ה-ATP

אמיר ויינטרוב המשיך הלילה (בין רביעי לחמישי) במסע השנוי במחלוקת שלו כשהודח בסיבוב הראשון של מוקדמות אליפות אוסטרליה עם הפסד 6:2, 6:1 ללורנצו מוזטי, המדורג 361 בעולם. הטניסאי הישראלי בן ה-33, שלא מדורג בסבב העולמי אך משתמש בדירוג מוגן שצבר לפני שלוש שנים כדי להיכנס למוקדמות בטורנירים שונים, לא היווה יריב גם מול האיטלקי בן ה-17, שזכה אשתקד בטורניר הנוער של אליפות אוסטרליה, ונכנע בתוך 43 דקות.

ויינטרוב החל להשתמש בדירוג המוגן שלו שנתיים וחצי אחרי שפרש למעשה מטניס בינואר 2017, ובמוקדמות רולאן גארוס במאי האחרון הוא הובס 6:3, 6:1 על ידי לוקאש רוסול ב-44 דקות. ביולי הוא הפסיד 6:1, 6:1 לנואה רובין האמריקאי במוקדמות ניופורט בתוך 44 דקות. בווינסטון סיילם הוא הצליח להיכנס להגרלה הראשית אחרי שרבים פרשו בגלל הקרבה למוקדמות אליפות ארצות הברית והפסיד 6:0, 6:0 לביורן פרטנג'לו האמריקאי בתוך 41 דקות, ובמוקדמות טורניר סנט פטרסבורג בספטמבר הוא הפסיד 6:1, 6:0 לארנסטס גולביס ב-47 דקות.

שחקן נבחרת הדייויס של ישראל אמיר ויינטרוב. יוסי ציפקיס
ממשיך בשלו. אמיר ויינטרוב/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully