וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי ניסני: "הגשמתי חלום, אני נרגש וכבר מחכה להתחיל"

15.1.2020 / 11:30

נהג המירוצים הפך לישראלי השני בפורמולה 1 אחרי שחתם בקבוצת וויליאמס הבריטית: "בטוח שהמסע שלי יהיה מוצלח"

רוי ניסני קבוצת וויליאמס. דוד רוזנטל
רגע השיא בקריירה. ניסני ברגע החתימה/דוד רוזנטל

נהג המירוצים הישראלי, רוי ניסני, הפך היום (רביעי) לישראלי השני בסבב הפורמולה 1, אחרי שחתם בקבוצת וויליאמס הבריטית. ניסני הוצג במסיבת עיתונאים שנערכה היום בתל אביב.

"מדובר במסע ארוך, כמעט 20 שנה", אמר רוי ניסני. "כשמתחילים בגיל כל כך קטן, חולמים חלומות, והחלום שלי היה להגיע לפורמולה 1. עם השנים, החלום הזה הפך לריאלי, אבל תמיד היה לי קשה לדמיין את הרגע הזה. אני מודה לכולם על ההזדמנות שנפלה בחיקי, אני נרגש ומחכה להתחיל. עכשיו אנחנו רק יוצאים לדרך, יש לנו עוד מה ללמוד. אני חושב שהגעתי לקבוצה הטובה ביותר ואני בטוח שהמסע שלי יהיה מוצלח".

סגנית מנהל הקבוצה, קלייר וויליאמס: "חשוב לנו לצרף את הנהגים הטובים ביותר כדי להישאר תמיד בטופ. הדבר החשוב ביותר עבור הקבוצה היא שהנהג שלנו יבין את המכונית לעומק, יבין מה היא עושה ולמה היא מסוגלת, כדי שיוכל להתחרות ברמות הגבוהות ביותר".

הנהג בן ה-25 חתם בשורות הקבוצה הוותיקה אחרי שזומן בסוף שנת 2019 לימי מבחן באבו דאבי, שם הצליח להרשים את ראשי וויליאמס. ניסני הוא הישראלי השני בסבב היוקרתי, אחרי אביו חנוך ששימש נהג מחליף של קבוצת מינארדי בשנת 2005.

ניסני לא צפוי להיות אחד משני הנהגים הבכירים של הקבוצה, אחרי שזו כבר הודיעה מי יהיו אלו שיובילו אותה במהלך העונה. המשמעות היא שניסני ישמש נהג מחליף וייקח חלק באחד מ-21 המרוצים העונתיים רק אם אחד משני הנהגים הבכירים לא יהיה כשיר להתחרות.

רוי ניסני קבוצת וויליאמס. דוד רוזנטל
"מחכה להתחיל". ניסני/דוד רוזנטל
  • עוד באותו נושא:
  • רוי ניסני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully