וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: המשחק מול בית"ר הרס את התוכניות של אמאדור ויונתן כהן

14.1.2020 / 7:00

איבוד הנקודות מול בית"ר גורם למכבי תל אביב להתבצר בעמדותיה: שחקנים בכירים לא ישוחררו בינואר. שחקן בקבוצה עקץ את בית"ר אחרי ה-0:0: עשו בונקר, זאת הכנה טובה למשחק מול חדרה. כ-6,000 בעלי מנויים לא נסעו למשחק בחיפה, בקבוצה מקווים: זה הרדיוס האחרון

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

עיקרי הדברים:
- איבוד הנקודות מול בית"ר ירושלים, יקשה על שחקנים שרוצים לעזוב את מכבי תל אביב לקבל גט
- שחקנים במכבי התאכזבו מההסתגרות של בית"ר. "הם הכינו אותנו להפועל חדרה בשבת"
- במכבי מבינים: צריך לשקם את מיכה. צפוי לפתוח בשבת
- במועדון מקווים: האוהדים למדו לקח ולא יביאו אותנו ואת עצמם לסמי עופר

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. דני מרון
לא הצליחו לפרוץ את ההגנה של בית"ר. ולאדן איביץ'/דני מרון

1. האליפות עוד רחוקה וכך גם השחרור מהקבוצה

התיקו אמש של מכבי תל אביב מול בית"ר ירושלים ואיבוד שתי הנקודות במאבק על האליפות, צפויים להעמיק את ההתבצרות של מכבי תל אביב בעמדה שאין מכירות שחקנים דומיננטיים בחלון ההעברות הנוכחי. מכבי תל אביב מסרבת להתייחס לפרסומים בחו"ל אודות הרצון של ז'איר אמאדור ויונתן כהן לעזוב, כל אחד מהסיבות שלו, אבל ברור כי המטרה העליונה היא אליפות וכל אובדן של נקודות בזמן הזה, פוגע בשחקנים המובילים שרוצים לעזוב. אם אצל אמאדור מדובר בעניינים אישיים ובכוונות של אשתו להישאר בספרד, כהן המחוזר בכמה מוקדים, מעוניין שמכבי תל אביב תציב עליו תג מחיר ותקבע לו סעיף יציאה, פרמטר חשוב שלא קיים בחוזה שלו ומקשה על נציגיו להתקדם. במכבי תל אביב מסרבים כאמור להתייחס בתקשורת לשניים והמאמן ולדאן איביץ' שניצב בחזית מול התקשורת ונשאל על כך כבר יותר מפעם אחת, מסרב להתייחס בטענה שהעניינים האלה נשארים בתוך מכבי תל אביב. כך או אחרת, אם לשניים או למישהו שלישי במכבי תל אביב יש שאיפות ותכניות לעזוב, התיקו אמש וצמצום הפער ממכבי חיפה לארבע נקודות בלבד, לא משרתים את האינטרסים שלהם.

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים נפרדו ב-0:0

לכתבה המלאה
ליוואי גרסיה שחקן בית"ר ירושלים מול יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
מעוניין שמכבי תל אביב תציב עליו תג מחיר ותקבע לו סעיף יציאה, פרמטר חשוב שלא קיים בחוזה שלו ומקשה על נציגיו להתקדם. כהן/דני מרון

2. "בית"ר הכינה אותנו להפועל חדרה"

התחושות במכבי תל אביב בתום המשחק אמש מעורבות. מצד אחד דיברו במכבי תל אביב על כך שהיה להם מאוד קשה מול ההסתגרות של בית"ר ירושלים עם עשרה שחקנים מעבר לכדור. מצד שני היו כאלה במכבי תל אביב שהזכירו כי מדובר בבעיה ישנה של הקבוצה מהעונה הזו. "זו לא פעם ראשונה שאנחנו משחקים מול קבוצה שעושה סוג של בונקר", אמר אמש אחד משחקני מכבי תל אביב. "אנחנו צריכים לחזור וללמוד לשחק מול הכדורגל הזה ולדעת לפרוץ אותו במיוחד כשיש מעט מצבים. במשחק כזה נופלים לך לידיים שני מצבים טובים ואתה לא יכול לפספס אותם. איתי וצ'יקו הגיעו למצבים שלהם ולא עשו גול וזה בדיוק הסיפור". באשר לבית"ר ירושלים, היה מי שאמר אמש במכבי תל אביב חצי בצחוק חצי ברצינות: "בית"ר ירושלים הכינה אותנו למה שמחכה לנו מהפועל חדרה. רק שהיה קשה להאמין שדווקא בית"ר תשחק את הכדורגל הזה".

שחקן מכבי תל אביב, צ'יקו אופואדו, מול שחקן בית"ר ירושלים, אור זהבי. דני מרון
אם הוא ומיכה היו יותר חדים זה יכול היה להיגמר אחרת. אופואדו/דני מרון

3. מיכה צפוי לחזור להרכב מול חדרה. גם אופואדו בתמונה

ולדאן איביץ' שלח אתמול למשחק את דור מיכה בנסיון נואש למצוא פרצה בהגנת בית"ר ירושלים. אבל מיכה לא בעונה טובה והוא לבטח יתקשה להיות אפקטיבי כשניתנות לו בערך עשרים דקות למצוא את המטמון. איביץ' יודע את הדברים וקרוב לוודאי שלקראת המשחק מול הפועל חדרה בשבת, שיהיה סוג של משחק דומה לזה שעברה אמש מכבי תל אביב, יחזיר הסרבי את מיכה לעניינים וייתן לו לפתוח ב-11. גם צ'יקו אופואדו החלוד עשוי לקבל את החולצה הראשונה על חשבון איתי שכטר שהוחלף אמש על ידי הניגרי.

אוהדי מכבי תל אביב. דני מרון
הרדיוס האחרון? "כל שנותר לנו הוא לקוות שהאוהדים המתפרעים למדו את הלקח שלהם"/דני מרון

4. הרדיוס שיעשה סוף לרדיוסים?

על פי הערכת מכבי תל אביב כ-6,000 בעלי מנוי לבלומפילד לא הגיעו אמש לאיצטדיון בחיפה. "כל שנותר לנו הוא לקוות שהאוהדים המתפרעים למדו את הלקח שלהם ושמקרים כאלה לא יחזרו על עצמם מכיוון שהאוהדים שלנו ראו עד כמה רדיוס בחיפה הוא דבר מיותר ומעצבן", היה מי שאמר אמש בסביבת מכבי תל אביב. "משחק כזה באמצע השבוע בחיפה יכול להרוס את כל השבוע. כל הכבוד למי שהגיע עד חיפה, חזר באמצע הלילה הביתה וצריך לקום בבוקר לעבודה".

* כתבנו יואב איתיאל מדווח: יהונתן כהן, אוהד מכבי תל אביב בן 19 מרמת גן, חשוד כי במהלך הכניסה לאצטדיון העירוני בחיפה תקף מאבטח, ואח"כ התנגד למעצר וקילל את השוטרים. הוא מכחיש. עו"ד אביב חוזה המייצג אותו מטעם הסניגוריה הציבורית טוען כי המאבטחים הם מי שהתנהגו באלימות כנגדו וקרא לפרוק את המצלמות שיוכיחו זאת. הוא אומר שאזקו אותו חזק מדי אז אולי מתוך כאב פלט קללה לאוויר. השופט ד"ר זאיד פלאח קבעי כי קיים חשד סביר שעבר את העבירות המיוחסות לו אבל לא התרשם שיש צורך להחזיקו מאחורי סורג ובריח או שצריך לחייב אותו להתייצב במשטרה במהלך משחקים של קבוצתו. הוא הרחיק אותו ממגרשי כדורגל לחודש, וקבע כי במהלכם של משחקי קבוצתו הוא ישהה בבית והמשטרה תוכל לבקר אותו שם ולעמוד על כך שהוא מקיים את התנאי הזה. הכל בערבות של 2,000 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully