וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון הרחיקה את האוהד שקילל את ארון ג'קסון

12.1.2020 / 10:23

הסגולים הודיעו שלא יאפשרו לאוהד התוקף לשוב למגרשים עד להודעה חדשה: "אין לתופעות כאלו מקום". האוהד טילפן למנהל מכבי תל אביב וביקש לשלוח את התנצלותו לרכז האמריקאי

אימג'בנק GettyImages

הערב הסוער שהתרחש אמש (שבת) בהיכל הטוטו לא עבר בשתיקה: האוהד שקילל את רכז מכבי תל אביב, ארון ג'קסון, הורחק על ידי הפועל חולון עד להודעה חדשה. כך הכריזה הנהלת המועדון.

על פי הודעתו של דובר הקבוצה, גדי רבינוביץ', האוהד המורחק טילפן למנהל מכבי, עמי ביטון, התנצל בפניו וביקש ממנו להעביר את התנצלותו גם לשחקן עצמו.

"אנו עושים מאמצים רבים כדי למגר תופעות כאלו, שאין להן מקום במגרשי הספורט, ומקווים שלא ניתקל בהתנהגות כזאת שוב בעתיד", נכתב בהודעת חולון. "מטרתנו היא להפוך את ההגעה למשחקינו בהיכל לחוויה לכל המשפחה, ולא ניתן לאלימות להרים את ראשה.

"5,000 צופים הגיעו אתמול להיכל, חוו אווירה נהדרת והיו שותפים לטקס מרגש שקיימנו לפני המשחק למען החזרתם של סמ"ר אורון שאול וסגן הדר גולדין משבי החמאס, טקס לו היו שותפים משפחות החיילים ואנשי המטה החברתי להשבת הבנים. נמשיך לפעול לכך שמחוות מהסוג הזה יהוו את החלק המהותי בערבי המשחק שלנו, ולא תופעות אלימות".

בחולון היו מתוסכלים מאוד לאחר המשחק, ולא יהיה להם זמן רב להתאושש: כבר ביום שלישי הם יארחו את שטרסבורג למשחק גורלי, שניצחון בו הכרחי לשמירה על סיכוי להעפיל לשמינית גמר ליגת האלופות.

שחקן הפועל חולון, גיא פניני. לירון מולדובן
בחולון התאכזבו אחרי המשחק. פניני/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully