וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע לביא מלהיב את אנדי הרצוג, במכבי חיפה מבינים: אין לו תחליף

12.1.2020 / 8:05

הקשר חזר בניצחון 0:2 על מכבי נתניה, במכבי חיפה החמיאו: "הוא אחד הישראלים שנמצאים בכושר הכי טוב היום". השחקנים משוכנעים שעדיין אפשר לרוץ לאליפות, שועה ישוחח שוב עם ראשי המועדון

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: התגובות להפסד של הפועל באר שבע להפועל רעננה

עיקרי הדברים

- במכבי חיפה שכחו את משחק העונה, השחקנים בטוחים: "אפשר לרוץ עד הסוף"

- נטע לביא סחט מחמאות אחרי עוד משחק בטוח בקישור. גם אנדי הרצוג מתלהב

- ירדן שועה שלא שותף צפוי לשוחח שוב עם ראשי על המועדון. גם עוואד מתוסכל

seperator

1. מכבי חיפה שכחה את משחק העונה: "אפשר לרוץ עד הסוף"

בימים שבין ההפסד למכבי תל אביב ושריקת הפתיחה אמש (שבת) מול מכבי נתניה, הורגשה במכבי חיפה דריכות רבה. השחקנים והצוות רצו להותיר את משחק העונה מאחור ולהראות שהם עדיין חזק במאבק האליפות. אמש בפתיחת המשחק נראה היה שהקבוצה של מרקו בלבול עוד סוחבת את השער הדרמטי של יונתן כהן על הגב, אולם לאט לאט היא השתחררה ובסופו של דבר ניצחה 0:2.

בקבוצה מאמינים שכעת העניינים חזרו לשגרה. "כל משחק הוא קריטי, אבל אין ספק שאחרי ההפסד למכבי תל אביב היה חשוב לנצח ולחזור מיידית לשגרה שלנו", אמרו בצוות המקצועי. גם בקרב השחקנים חזרה האופטימיות. "המטרה היא לרוץ עד הסוף. אנחנו באמת לא נופלים מאף קבוצה העונה", אמר אחד השחקנים.

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה 0:2 בחוץ את מכבי נתניה

לכתבה המלאה
יובל אשכנזי (מימין) עם עופרי ארד שחקני מכבי חיפה. ברני ארדוב
חזרה לשגרה המחויכת. אשכנזי וארד חוגגים/ברני ארדוב

2. "נטע לביא אחד הישראלים בכושר הכי טוב". גם אנדי הרצוג מתלהב

גם אם במכבי חיפה לא מודים בכך בפה מלא, אתמו שוב הוכח שאין לקבוצה תחליף ראוי לנטע לביא. הקשר שנעדר ממשחק העונה עושה התקדמות גדולה העונה, אולם בלעדיו חיפה סובל מאוד במאבקים במרכז השדה. לביא זכה למחמאות גדולות על יכולתו אתמול, וגם אנדי הרצוג שצפה במשחק מהיציע החמיא לו. בחיפה משוכנעים שהרצוג יזמן את לביא למשחק הפלייאוף נגד סקוטלנד בחודש מרץ. "נטע אחד השחקנים הישראלים בכושר הטוב ביותר היום", טען אחד מחבריו לקבוצה. "אין ספק שהנוכחות שלו הפכה להיות מקור ביטחון חשוב עבורנו".

נטע לביא שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
התקדמות גדולה. נטע לביא/ברני ארדוב

3. שועה צפוי לשוחח שוב עם ראשי המועדון על מעמדו

כמו בכל משחק של מכבי חיפה העונה, גם הפעם עלילות ירדן שועה גנבו חלק מהפוקוס. החלוץ ישב על הספסל אמש במשך 90 דקות, ואפילו הבלם עופרי ארד התחמם לפניו. אולם הפעם החלוץ הצעיר לא שבר את הכלים אלא ישב בשקט מופתי על הספסל ואף חגג בסיום עם הקהל שהריע לו.

למרות זאת, שועה מאוכזב מאוד ממעמדו וכבר ביקש לעזוב פעמיים בחודש וחצי האחרון. בינתיים הוא נתקל בהתנגדות, ובחיפה הבהירו שכל ההחלטות מקצועיות, אולם ייתכן שכבר בימים הקרובים תתקיים שיחה נוספת בין נציגו של החלוץ לראשי המועדון. בשלב זה בחיפה מבהירים שהשחקן לא ישוחרר, ומאמינים שיקבל דקות במשחק הגביע ביום שלישי נגד אום אל פאחם. כמוהו, גם מוחמד עוואד התאכזב מכך שנכנס רק לכמה דקות בסיום. עוואד צפוי לפתוח נגד אום אל פאחם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully