וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: בן תורג'מן ויאהמיר הוקה התבקשו למצוא קבוצה, המגעים עם שיר צדק יואצו

12.1.2020 / 16:15

המועדון הודיע כי לא יעמוד בדרכם של שני השחקנים, בנתניה מקווים שבאר שבע תסכם על גובה הפיצויים לבלם. גולן אלקסלסי הושאל להפועל עפולה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

עיקרי הדברים

- מכבי נתניה מקווה להאיץ את המגעים לצירוף שיר צדק מהפועל באר שבע

- בן תורג'מן ויאהמיר הוקה קיבלו הודעה לחפש לעצמם קבוצה, גולן אלקסלסי הושאל לעפולה

- אלמוג כהן לא מוטרד מהביקורות ומצהיר כוונות: "רוצים לזכות בגביע המדינה"

- דראפיץ' מסביר מדוע בחר במערך התקפי נגד מכבי חיפה: "זה מה שנתניה מייצגת"

seperator

במכבי נתניה מקווים להאיץ השבוע את המגעים עם הפועל באר שבע לצירופו של שיר צדק. בשבוע שעבר היו עסוקים בהפועל באר שבע רק בעמדת המאמן ובהחלפת ברק בכר ביוסי אבוקסיס וכעת מקווים במכבי נתניה, כי יסגרו בבאר שבע את הפיצויים לצדק כדי שהבלם יצטרף לשורות מכבי נתניה. בכל מקרה צדק לא ישחק במשחק הגביע בין המועדונים ביום חמישי, גם אם תיסגר העברתו.

מי שצפויים לעזוב בקרוב הם המגן השמאלי בן תורג'מן והקשר האלבני יאהמיר הוקה. השניים קיבלו היום (ראשון) הודעה כי הם רשאיים לחפש קבוצה בינואר והמועדון לא יעמוד בדרכם. השוער גולן אלקסלסי כבר עזב, כשהושאל להפועל עפולה עד לסיום העונה. הוא יצטרף מחר לאימוני הקבוצה שנועלת את טבלת הליגה הלאומית ויחתום על חוזה כדי להיות השוער הראשון במקום דלה איינוגבה.

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה 0:2 בחוץ את מכבי נתניה

לכתבה המלאה
שיר צדק על ספסל הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
אחרי שפרשיית בכר הסתיימה, הגיע זמנו של שיר צדק?/יוסי ציפקיס

קפטן מכבי נתניה אלמוג כהן טען אמש כי המפגש עם באר שבע בגביע הוא משחק העונה של המועדון: "אנחנו רוצים לזכות בגביע ואנחנו צריכים לעבור את הפועל באר שבע", אמר כהן.

בענייניו האישיים הוסיף כהן: "היה לי ברור כאשר חזרתי לישראל למכבי נתניה שאני אהיה המטרה לביקורות ואני חי עם זה בסדר גמור. עיתונאים נבוכים מזה שאני אומר להם שלום אפילו שהם מבקרים אותי. עבורי ביקורת זה חלק ממה שעיתונאי צריך לרשום וזה בסדר גמור להעביר ביקורת. אני לא לוקח את זה אישית ולא לוקח את זה קשה".

המאמן סלובודן דראפיץ' הדף אמש ביקורות על כך שהוא הוביל מערך יותר מדי הרפתקני מול מכבי חיפה: "כך אנחנו נשחק כי זה מה שאני רוצה שמכבי נתניה תייצג. אנחנו רוצים שהקבוצה הזו תגדל שחקנים על בסיס זה שאנחנו משחקים כדורגל חיובי. אני לא אסגור משחק ולא אשחק עם שלושה בלמים סגור רק בשביל לגנוב נקודה. אנחנו נשחק בכל משחק את הכדורגל שלנו ונציג את הדרך שלנו".

(עדכון ראשון: 7:43)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully