וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארי נוויל החמיא לרוברטו פירמינו: "כל מאמן היה רוצה חלוץ כזה"

מגן העבר ופרשן "סקיי" שיבח את שחקן ליברפול: "נטול אגו, מכין מצבים, כובש, יוצא מן הכלל". קראגר: "טוטנהאם חלשה יותר תחת מוריניו"

עריכת וידאו: ניר חן

ליברפול השיגה אתמול (שבת) ניצחון נוסף עם 0:1 מול טוטנהאם, במסגרת המחזור ה-22 בפרמיירליג. הקבוצה של יורגן קלופ, לה יש משחק חסר, המשיכה לשבור את כל השיאים האפשריים כששער של רוברטו פירמינו בדקה ה-37 סידר לה פער של 16 נקודות בפסגה, לפחות עד המשחק של מנצ'סטר סיטי מול אסטון וילה היום.

רוברטו פירמינו שחקן ליברפול. רויטרס
"איזה שחקן, איזה שחקן". פירמינו/רויטרס

המספרים והשיאים של ליברפול

* ליברפול היא הקבוצה הראשונה מאחת מחמש הליגות הגדולות שמשיגה 20 ניצחונות ב-21 המשחקים הראשונים של העונה בליגה.

* ליברפול השיגה 104 נקודות ב-38 המחזורים האחרונים (שווה ערך לעונה שלמה) וזה הכי הרבה שאיזושהי קבוצה השיגה ב-38 משחקים אי פעם. היא עברה את מנצ'סטר סיטי וצ'לסי (102 כל אחת).

* ליברפול כבשה בכל אחד מ-21 מחזורי הליגה הראשונים, דבר שקרה לה בפעם האחרונה ב-1933/4.

* ליברפול השלימה משחק 38 ברציפות ללא הפסד (33 ניצחונות ו-5 תוצאות תיקו). ההפסד האחרון שלה היה מול מנצ'סטר סיטי בינואר 2019 ומאז טוטנהאם הפסידה 16 פעמים.

* ליברפול שמרה על רשת נקייה בפעם השישית ברציפות בליגה וזה הרצף הארוך ביותר שלה מאז דצמבר 2006 (שבעה משחקים ברציפות).

* טוטנהאם ספגה 20 שערים ב-13 המשחקים האחרונים שלה מאז שז'וזה מוריניו נכנס לתפקיד. כשהפורטוגלי התמנה למאמן צ'לסי בתחילת 2004/5, לקח לבלוז 44 משחקים כדי להגיע ל-20 ספיגות.

* זה משחק ליגה 30 ברציפות שליברפול כובשת בו ועברה את השיא הקודם שלה שעמד על 29 משחקים ברציפות וגם זה הושג בליגת המשנה ב-1957/8.

יורגן קלופ מאמן ליברפול עם ז'וזה מוריניו מאמן טוטנהאם. רויטרס
קלופ עם מוריניו/רויטרס

מגן העבר של מנצ'סטר יונייטד גארי נוויל, שמשמש כפרשן, הרבה להחמיא לרוברטו פירמינו במהלך המשחק ואמר: "כל מאמן בעולם היה רוצה שפירמינו יהיה החלוץ המרכזי שלו, הוא מדהים. הוא נטול אגו, כובש שערים, מכין מצבים, אתה יכול לקשר אותו לכל שחקן אחר, הוא מקבל את כל ההחלטות הנכונות, שחקן יוצא מן הכלל". אחרי השער של הברזילאי אמר נוויל: "וואוו איזה שחקן, איזה שחקן".

על המשחק עצמו אמר נוויל: "זה ניצחון עצום למרות שליברפול הייתה קצת מרושלת במחצית השנייה. היא קבוצה מדהימה והיא עושה כל מה שאלופה צריכה לעשות. אני לא רואה איזושהי קבוצה שעוצרת אותה. היא לא שיחקה את המשחק הכי טוב שלה, אבל זו ריצה מדהימה של ליברפול. המאזן של ליברפול הוא מדהים. ברור שהדבר היחיד שחשוב לה כרגע הוא רק האליפות והיא קרובה לזה מאוד. ליברפול משחקת כל כך טוב ובשליטה כל הזמן, היא גדלה ומשתפרת ולזכות באליפות זה הדבר היחיד שחשוב לליברפול. מבחינתו להפסיד במשחק אחד או שניים, זה לא מעניין אותם. סיטי זכתה בזה בשנתיים האחרונות, אז היא יכלה להסתכל על שיאים ודברים כאלה, לליברפול זה לא צריך להיות חשוב. הדבר היחיד שחשוב הוא תואר הפרמיירליג הראשון".

בלם העבר של ליברפול ג'יימי קראגר, שבעצמו משמש כפרשן ב"סקיי", העביר ביקורת על היכולת של טוטנהאם ואמר: "טוטנהאם הייתה לוחצת גבוה על היריבה בזמנו של מאוריסיו פוצ'טינו ומשחקת טוב מאחור. אלה שני דברים שהיא לא עושה טוב עכשיו: היא לא לוחצת גבוה כמו שצריך וגם מאחור לא מתמסרת טוב. פוצ'טינו הלך כי קל לשנות ולהחליף מאמן אחד. אני חושב שהקבוצה של ז'וזה מוריניו עדיין לא הבינה איך הוא רוצה שתשחק. הוא צריך לצרף ארבעה או חמישה שחקנים רק כדי שטוטנהאם תוכל להתקרב למקום שבו היא הייתה עם פוצ'טינו".

חלוץ העבר כריס סאטון אמר: "ליברפול ברמה משל עצמה כרגע. היא פשוט יוצאת מן הכלל, זו עונה משוגעת לגמרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully