וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס אלופת החורף אחרי שניצחה את רומא, קרע בצולבת לזאניולו

דמירל (3) שגם נפצע ורונאלדו (10 בפנדל) העניקו למוליכה 1:2 באולימפיקו ופער שתי נקודות מאינטר. פציעה קשה לקשר הצעיר שמירר בבכי

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: יורגן קלופ אחרי הניצחון על טוטנהאם

יובנטוס ניצלה הערב (ראשון) את איבוד הנקודות של אינטר בשבת, כשניצחה 1:2 את רומא באולימפיקו והוכתרה לאלופת החורף בסרייה A עם פער של שתי נקודות בפסגה אחרי 19 מחזורים. אודינזה הביסה 0:3 את ססואולו במשחק הצהריים, סמפדוריה חגגה עם 1:5 על ברשיה בקרב תחתית וגם פיורנטינה, ורונה וטורינו ניצחו.

מריח דמירל שחקן יובנטוס חוגג שער. רויטרס
שער בכורה וגם פציעה. מריח דמירל/רויטרס

רומא - יובנטוס 2:1

האלופה הגיעה לאולימפיקו בידיעה שניצחון יעניק לה שתי נקודות יתרון על פני אינטר, אבל עם תזכורת שלא עשתה את זה מול רומא באולימפיקו בחמש השנים האחרונות. הפעם זה קרה, בעיקר בזכות בליץ בפתיחה. הבלם הטורקי מריח דמירל המשיך מהאוויר אל הרשת את הכדור החופשי שהרים פאולו דיבאלה בדקה השלישית וחגג שער בכורה במדי יובנטוס. אחרי שבע דקות הארגנטינאי הוכשל ברחבה, וכריסטיאנו רונאלדו לא נכשל מול פאו לופס וחגג בפנדל את ה-14 שלו העונה בסרייה A. הפורטוגלי הפך לשני בתולדות יובנטוס שמגיע ל-14 שערים ב-19 משחקים בשתי עונות שונות, אחרי ג'ון האנסן שעשה את זה בתחילת שנות ה-50'.

דמירל, שהשתלט בחודש שעבר על המקום של מתייס דה ליכט בהרכב, נפצע ונאלץ לפנות את מקומו לבלם ההולנדי בדקה ה-19. גם רומא איבדה שחקן בדקה ה-34 - ניקולו זאניולו המוכשר שמירר בבכי לאחר פגיעה בברכו ופונה לבית החולים, שם התברר כי מדובר בקרע ברצועה הצולבת ובפציעה שתשבית אותו לקראת יורו 2020.

המארחת בכל זאת חזרה למשחק. זה היה באדיבותו של אלכס סנדרו שהחליט למנוע קרן עם נגיעת יד מטופשת. דייגו פרוטי צימק מהנקודה הלבנה (68), אבל לאחר מכן וויצ'ך שצ'סני מנע שוויון מאלכסנדר קולארוב (אחרי פסילת שער של גונסאלו היגואין בצד השני) והתוצאה נותרה בעינה. הפסד שני ברציפות לרומא, ושניהם תוך שבוע בבית מול הקבוצות של טורינו.

ניקולו זאניולו שחקן רומא בוכה לאחר שנפצע. GettyImages
רגע כואב. ניקולו זאניולו לאחר הפציעה/GettyImages

סמפדוריה - ברשיה 1:5

קלאודיו ראניירי חשש מאוד והזהיר מפני מריו באלוטלי, אבל שחקניו ידעו לעצור את חלוץ ברשיה וביצעו מהפך מרשים בקרב התחתית. ברשיה רצתה לנצח במראסי לראשונה מאז 2004 והבלם ג'ון צ'אנסלור נגח לרשת בדקה ה-12, אבל קרול לינטי הפולני איזן עם שער יפה בדקה ה-34 (הראשון שלו העונה) ובישל ליקוב ינקטו הצ'כי שירה מהאוויר פנימה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. פאביו קוואליארלה (69) כבש בפנדל את הרביעי שלו בסך הכול העונה, המחליף גסטון קפרארי (77) נגח אחרי דקה אחת על המגרש, ולקוואליארלה נותר זמן כדי להקפיץ את החמישי בתוספת הזמן ולחתום ניצחון גדול. ברשיה נותרה מתחת לקו האדום, מרחק חמש נקודות מסמפ המדורגת 16.

פאביו קוואליארלה שחקן סמפדוריה. GettyImages
היחיד שכבש בכל שנה בסרייה A מאז 2005. פאביו קוואליארלה/GettyImages

משחקים נוספים

אודינזה - ססואולו 0:3
לאודינזה: סטפנו אוקאקה (14), קן סמה (68), רודריגו דה פול (90)

פיורנטינה - ספאל 0:1
לפיורנטינה: חרמן פסלה (82)

טורינו - בולוניה 0:1
לטורינו: אלכס ברנגר (11)

ורונה - גנואה 1:2
לוורונה: ואלריו ורה (55 בפנדל), מתיאה זקאני (65). לגנואה: טוני סנאבריה (41)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully