וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: סרחיו אגוארו הפך למלך השערים הזר של הפרמיירליג, 1:6 למנצ'סטר סיטי על אסטון וילה

הארגנטינאי כבש שלושער (28, 57 ו-81) והגיע ל-177 שערים בליגה האנגלית הבכירה, שניים יותר מתיירי הנרי. בנוסף גם השתווה לפרנק למפארד, שבמקום הרביעי ברשימת הכובשים הכללית. התכולים ניצחו 1:6

רויטרס

המחזור ה-22 בפרמיירליג נמשך הערב (ראשון) עם שני משחקים כשבמוקד מנצ'סטר סיטי האלופה דרסה 1:6 את אסטון וילה האומללה כשסרחיו אגוארו כובש שלושער ומשתווה לפרנק למפארד במקום הרביעי בטבלת הכובשים של הפרמיירליג. מוקדם יותר ווטפורד הביסה 0:3 את בורנמות' בחוץ ועלתה מעל הקו האדום לראשונה מאז המחזור השלישי.

סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי עם הכדור אחרי שלושער מול אסטון וילה. GettyImages
עוד נקודת ציון בקריירה של החלוץ האדיר הזה. אגוארו עם הכדור אחרי השלושער/GettyImages

אסטון וילה - מנצ'סטר סיטי 6:1

הקבוצה של פפ גווארדיולה מחצה והתעללה בווילה, שדווקא הגיעה אחרי שני ניצחונות בשלושת המחזורים האחרונים. האלופה (אפשר כבר לומר היוצאת?) בדרך לניצחון שיעלה אותה אל המקום השני עם 47 נקודות, אחת יותר מלסטר השלישי ו-14 פחות מליברפול, לה יש גם משחק חסר.

סרחיו אגוארו הגיע ל-177 שערי פרמיירליג, עבר את תיירי הנרי והפך לכובש הזר המצטיין בהיסטוריה של הליגה. לפני החלוץ הארגנטינאי נמצאים רק פרנק למפארד (177 שערים), אנדי קול (187), ויין רוני (208) ואלן שירר (260). אגוארו כבש את השלושער ה-12 שלו בפרמיירליג והפך לשיאן. מאחוריו אלן שירר עם 11, רובי פאולר עם 9, תיירי הנרי, הארי קיין ומייקל אואן עם 8 כל אחד.

1. אלן שירר (260)
2. ויין רוני (208)
3. אנדי קול (187)
4. פרנק למפארד (177)
- סרחיו אגוארו (177)
6. תיירי הנרי (175)

ריאד מחרז פתח את החגיגה בדקה ה-18 אחרי שקיבל מאגוארו ובעט מצד ימין לפינה הקרובה ופנימה את ה-0:1. מחרז השלים צמד כעבור שש דקות, הפעם אחרי בישול של גבריאל ז'סוס. אגוארו כבש את הראשון שלו והשלישי של קבוצתו בדקה ה-28 אחרי בישול של קווין דה בראונה, שבישל את הרביעי בצורה נהדרת בתוספת הזמן של המחצית הראשונה לגבריאל ז'סוס (45+1) וזה 0:4 בירידה אל חדרי ההלבשה. אגוארו הוסיף עוד אחד בדקה ה-57 אחרי בישול של דויד סילבה ועקף את הנרי. ברכות. הארגנטינאי לא הסתפק בזה וכבש אחד נוסף בדקה ה-81 אחרי בישול של מחרז וזה 0:6 ושלושער עבורו. וילה צימקה בדקה ה-91 מפנדל של ענוואר אל גאזי וזה 6:1 שספק אם מנחם שם מישהו.

אגב, דני דרינקווטר פתח בהרכב ומשחק היום בפעם השלישית ברציפות מול מנצ'סטר סיטי בליגה: עם ברנלי הוא הפסיד 4:1 ב-3 בדצמבר 2019 ועם צ'לסי 1:0 ב-4 במרץ 2018. גם היום הוא בצד המפסיד, אולי לאחר מכן יסופסל, יעבור קבוצה ושוב יפגוש את סיטי במשחק היחיד שלו

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

ליאם גלאגר עדיין אופטימי

טרוי דיני שחקן ווטפורד. רויטרס
כמו קבוצה חדשה במחזורים האחרונים. טרוי דיני/רויטרס

בורנמות' - ווטפורד 3:0

מסע ההיחלצות האדיר של הצרעות נמשך עם ניצחון רביעי בחמשת המחזורים האחרונים (13 נקודות מ-15 אפשריות) ועלייה מעל הקו האדום לראשונה מאז המחזור השלישי. עבדולאי דוקורה כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-42 עם בעיטה מקרוב אחרי מסירת רוחב יפה של איסמעילה סאר וזה 0:1. טרוי דיני כבש את השני בדקה ה-65 אחרי שדוקורה החמיץ והוא הגיע לכדור החוזר ובעט פנימה את ה-0:2. בדקות האחרונות בורנמות' שלחה את כל השחקנים קדימה, רוברטו פריירה ניצל את זה כדי לכבוש את השלישי בדקה ה-93 בתום מתפרצת והחמצה של אנדרה גריי וזה 0:3 ענק. של בורנמות' מתחת לקו האדום ועם תשעה הפסדים ב-11 המחזורים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully