וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ברצלונה הציעה לצ'אבי חוזה לשנתיים וחצי, סוארס ייעדר חודש וחצי?

שני חברי הנהלה נפגשו בקטאר עם שחקן העבר, שזוכה לתמיכה של מסי וככל הנראה יעדיף להגיע בקיץ. ריבאלדו תקף את ואלוורדה, החלוץ שוב סובל מפציעה בברך

רויטרס

ברצלונה ממשיכה בעונה הלא יציבה שלה העונה כשנקודת התורפה הגדולה שלה ממשיכה להיות חולייית ההגנה שסופגת בצרורות. אמש (חמישי) האלופה הודחה מהסופרקופה אחרי 3:2 סוער מול אתלטיקו מדריד. בארסה הציגה דווקא יכולת התקפית נהדרת במחצית השנייה, אך ה-VAR מנע ממנה שני שערים נוספים באופן שנוי במחלוקת. אלא שכל זה לא עוזר יותר מדי לארנסטו ואלוורדה, שעל פי דיווחים בספרד מעמדו התערער מאוד בעקבות ההפסד הזה.

ב-RAC1 מדווחים שמעמדו של ואלוורדה עדין מאוד וההדחה אמש העלתה את הסיכויים שהוא לא ימשיך בתפקידו ויפוטר בקרוב. היום, כך נטען, נפגשו שני חברי ההנהלה אריק אבידל ואוסקר גראו בקטאר עם צ'אבי, אחד הסמלים הגדולים בתולדות המועדון, והציעו לו לשוב הביתה. ב"אס" נטען כי לשחקן העבר הוצע חוזה לשנתיים וחצי, אולם הסיכויים שיצטרף במהלך העונה נראים נמוכים כרגע. אם יישאר באל-סאד קבוצתו הנוכחית, יהפוך למועמד המוביל לאמן את הקטלאנים בקיץ - בין היתר בשל מערכת היחסים הקרובה עם ליאונל מסי.

בסוכנויות ההימורים זינק צ'אבי והפך לפייבוריט לרשת את ואלוורדה. את היום הזה החל שחקן העבר עם יחס של 33/1 לתפקיד, וכעת הוא עומד על 5/4 - מעל מרסלו גז'ארדו, פפ גווארדיולה, רונאלד קומאן ורוברטו מרטינס. שם נוסף שנכנס הערב לרשימה הוא זה של תיירי הנרי.

על פי כמה גרסאות בכלי התקשורת בספרד, ההנהלה תדון בפיטוריו כבר בישיבה שנקבעה מראש ליום שני הקרוב, אולם על פי דיווחים אחרים הכוונה היא בכל מקרה להשאירו עד סוף העונה ולהחליפו רק לאחר מכן. על פי הדיווחים נשיא ברצלונה ז'וספ מריה ברתומאו משוכנע שואלוורדה צריך להישאר עד סוף העונה ושאין טעם בשינויים בעיתוי כזה.

צ'אבי מאמן אל סעד. רויטרס
השם החם.צ'אבי/רויטרס

ביום שני תיערך ישיבת הנהלה של ברצלונה, ששם, כך על פי הדיווח, יעלה על הפרק מעמדו של ואלוורדה וגם יעלו מספר שמות שמועמדים להחליף את המאמן שהוביל את הקבוצה לשתי אליפויות, אבל גם למפחי נפש בליגת האלופות.

אחת הביקורות הקשות ביותר שספג ואלוורדה הגיעה משחקן העבר של המועדון ריבאלדו, שתקף: "ברצלונה לא יכולה להמשיך להירדם ככה במשחקים חשובים. זה מתסכל. הם שלטו במשחק והיו צריכים לגמור אותו, אבל הם לא יכולים פשוט לכבות את עצמם נגד קבוצה טובה. סימאונה מאמן מאוד נלהב, הוא תמיד צועק על השחקנים שלו ומעודד אותם - בדיוק מה שחסר לברצלונה כרגע. אני משוכנע שההפסד הזה לא יעזור לוואלוורדה. התפקיד שלו בסכנה. אולי יפטרו אותו לפני סיום העונה, כי קבוצה כמו ברצלונה לא יכולה להמשיך להפסיד ככה ולהיות כל כך חסרת אחריות. חלק מהעבודה של מאמן היא להבין מתי משהו לא עובד במהלך משחק ולתקן את הבעיות, אם הוא פשוט יושב ומסתכל על הכל מתפרק, ליריבה תהיה אפשרות להפתיע".

דעת הקהל בקטאלוניה ללא ספק מופנית נגד ואלוורדה, שממשיך לספוג אש. על פי אחד הפרשנים ב"אל מונדו דפורטיבו", "להשאיר את ואלוורדה עכשיו תהיה כמו התאבדות", וגם בהנהלה יש מי שסבור שהוא צריך לסיים את תפקידו. ועדיין, נראה שבעמדות הכוח בברצלונה ואלוואדה עדיין זוכה לאמון. גם השחקנים, כך נראה, מצדדים המאמן הנוכחי. על פי "ספורט", חדר ההלבשה של ברצלונה מאוחד סביב ואלוורדה וכמה מכוכבי הקבוצה אף העבירו מסר להנהלה לפיה לא יתמכו בפיטוריו, אם יוחלט לעשות זאת.

עוד בוואלה!

גריזמן: "ה-VAR פגע בנו מאוד". ואלוורדה: "מאמין שידברו על מעמדי"

לכתבה המלאה
ארנסטו ואלוורדה ברצלונה. רויטרס
הכוכבים מאחוריו. ארנסטו ואלוורדה/רויטרס

ליאו מסי התייחס אחרי המשחק למעמדו של המאמן ואמר: "אנחנו בטוחים בו ומאמינים בו. אנחנו צריכים לחזור לשחק את המשחק שלנו, אמש עשינו צעד קדימה למרות ההפסד. זה כואב בגלל שמדובר בתואר, אבל שיחקנו מצוין ולצערי לא ניצחנו".

גם לואיס סוארס הגן על המאמן ואמר: "הוא לא אשם בהפסד שלנו. האחריות היא עלינו".

כך או כך, ברצלונה רחוקה מלהרשים ועדות נוספת למצבה אפשר למצוא בדיווח הבא: על פי דיווח בתוכנית הטלוויזיה "אל צ'ירינגיטו", שחקני ריאל מדריד התאכזבו מהתוצאה אמש משום שהעדיפו לפגוש את בארסה בגמר. כמה מהשחקנים טענו שאתלטיקו יריבה קשה יותר, ושיש לבלאנקוס כלים טובים יותר להתמודד עם ברצלונה.

אם חוסר הוודאות המקצועי לא מספיק, הרי שעל פי "ספורט" לואיס סוארס ייבדק מחר כדי לקבוע את חומרת הפציעה בברך ימין שלו, ממנה סבל לפני כשמונה חודשים. ייתכן וסוארס ייאלץ לעבור ניתוח נוסף ולהחמיץ שישה שבועות, כשהמטרה שסומנה היא להיות כשיר למשחק ליגת האלופות מול נאפולי ב-25 בפברואר.

ברצלונה עדיין מובילה את הליגה הספרדית, אבל גם ה-2:2 מול אספניול האחרונה בדרבי לא עזר להרגיע את הרוחות בסביבת המועדון. בארסה מציגה כדורגל התקפי שובה עין העונה, אבל ב-19 מחזורים היא ספגה כבר 23 שערים, 11 שערים יותר מריאל מדריד ואתלטיקו מדריד שדולקות אחריה. בארסה תארח ביום ראשון את גרנאדה למשחק קל על הנייר, אבל לאחר מכן תתארח אצל ולנסיה, הקבוצה שניצחה אותה אשתקד בגמר הגביע.

(עדכון ראשון: 07:08)

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
מגן על המאמן שלו. ליאו מסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully