וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גריזמן: "ה-VAR פגע בנו מאוד". ואלוורדה: "מאמין שידברו על מעמדי"

החלוץ הצרפתי התייחס לכך שה-VAR פסל לברצלונה שני שערים באופן שנוי במחלוקת. המאמן דיבר על עתידו: "כשהתוצאות לא טובות, אנשים מתחילים לדבר"

רויטרס

בווידאו: תקציר המשחק

אתלטיקו מדריד עלתה הערב (חמישי) לגמר הסופרקופה אחרי 2:3 דרמטי מאוד על ברצלונה במשחק שבו, שוב, מי שהכריעה את ההתמודדות היתה מערכת ה-VAR, שפסלה שני שערים של הקטלאנים במחצית השנייה. שער אחד נפסל למסי בגלל ספק גדול לנגיעת יד והשני של פיקה נפסל בגלל נבדל שלא ברור אם היה בכלל. מסי וגריזמן עוד הספיקו להשלים מהפך אחרי שער של קוקה, אבל אחרי פסילות השערים מוראטה (82 בפנדל) וקוראה (86) עשו מהפך נוסף ושלחו את אתלטיקו למפגש מול ריאל מדריד בגמר.

שחקני ברצלונה חוגגים עם אנטואן גריזמן. רויטרס
לקח אחריות על הגול השלישי של קוראה. גריזמן/רויטרס

אנטואן גריזמן לקח אחריות בסיום, אבל גם בא בטענות למערכת ה-VAR ואמר: "הפסדנו בגלל הטעויות שלנו. אני מסרתי כדור לא טוב לאומטיטי ואתלטיקו מדריד הבקיעה. כל כך הרבה טעויות גורמות לך לעוף מכל תחרות. ה-VAR הוכנס כדי לעזור לכדורגל, למרות שהיום הוא פגע בנו מאוד".

ארנסטו ואלוורדה אמר: "הגולים שקיבלנו היו מפתיעים. נראה שהיינו בשליטה במשחק, אבל הגולים הגיעו משום מקום. קיבלנו גולים מטעויות ואנחנו צריכים לעבוד על זה".

על השער שנפסל לפיקה: "זה היה מאוד קשה לראות את זה. בטלוויזיה לא נראה שהיה נבדל של וידאל. אמרו לי שהיה נבדל של מילימטר או שניים וחבל. קשה מאוד לשני שחקנים להיות בדיוק באותו קו. יש מצבים שקשה מאוד לקבוע ובשביל זה יש את ה-VAR".

המאמן התייחס גם לעתידו שנראה כרגע מעורער ואמר: "העתיד שלי? אנחנו יודעים איך זה בכדורגל, יש תמיד חוסר יציבות כשהתוצאות לא מספקות. הפסדנו ואני מתאר לעצמי שידברו על מעמדי, אני מעדיף להתרכז בדברים שאני יכול לשלוט בהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully