וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: סאות'המפטון נקמה בלסטר, ניצחונות קלים לצ'לסי ומנצ'סטר יונייטד

הסיינטס לא שכחו את התשיעייה בסיבוב הקודם והפכו ל-1:2 במגרשה של סגנית המוליכה. 0:3 לבלוז על ברנלי, 0:4 לשדים האדומים על נוריץ', רק תיקו לארסנל

AP

המחזור ה-22 בפרמיירליג יצא לדרך כבר אתמול (שישי) עם ה-0:1 של שפילד יונייטד על ווסטהאם. בשבת ארסנל שוב אכזבה עם 1:1 מול קריסטל פאלאס כשפייר אמריק אובמיאנג מורחק, צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד הביסו, ואילו סאות'המפטון הפתיעה עם 1:2 במגרשה של סגנית המוליכה לסטר סיטי.

ג'וני אוואנס שחקן לסטר סיטי כובש שער פסול. רויטרס
פסילה דרמטית. ג'וני אוואנס עם השער שנפסל בתוספת הזמן/רויטרס

לסטר - סאות'המפטון 2:1

הסיינטס לא שכחו את ה-9:0 ההיסטורי שספגו בבית מלסטר בסיבוב הקודם, ונקמו עם ניצחון חוץ מפתיע על סגנית המוליכה. סאות'המפטון השתפרה מאוד לאחרונה וזה הניצחון השישי שלה בתשעת המחזורים האחרונים. דניס פראט העלה את לסטר ליתרון אחרי הכנה של ג'יימי ורדי בדקה ה-14, אבל סטיוארט ארמסטרונג הסקוטי השווה בחלוף חמש דקות עם שערו הראשון העונה בליגה והסקורר דני אינגס עקץ במתפרצת בדקה ה-82 וחגג גם הוא את ה-14 שלו העונה. שנה שנייה ברציפות שהסיינטס מנצחים במגרשה של לסטר, לה נפסל שער של ג'וני אוואנס בסיוע ה-VAR בתוספת הזמן.

קאלום הדסון-אודוי (משמאל) עם טמי אברהם שחקני צ'לסי. GettyImages
שער פרמיירליג ראשון. קאלום הדסון-אודוי, משמאל, עם טמי אברהם/GettyImages

צ'לסי - ברנלי 0:3

בארבעת משחקי הבית האחרונים שלה, פרט לניצחון 1:2 על אסטון וילה, צ'לסי הפסידה על האפס לווסטהאם, בורנמות' וסאות'המפטון. הצעירים של פרנק למפארד לא השאירו הפעם מקום להפתעות והנחילו לברנלי הפסד רביעי רצוף. ז'ורז'יניו דייק מהנקודה הלבנה אחרי הכשלה על וויליאן בדקה ה-27, טמי אברהם כבש את ה-13 שלו העונה בנגיחה אחרי הרמה של ריס ג'יימס בדקה ה-38 וקלום האדסון-אודוי בן ה-19 חגג שער בכורה בפרמיירליג כשדחק מקרוב בדקה ה-49, מול הקבוצה נגדה חווה פציעה קשה באפריל האחרון שאף איימה לגמור לו את הקריירה.

מרכוס רשפורד שחקן מנצ'סטר יונייטד בועט פנדל. רויטרס
עוד פנדל לאוסף. מרכוס רשפורד/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - נוריץ' 0:4

השדים האדומים ממשיכים במרדף אחר המקום הרביעי שבו ניצבת צ'לסי, ושמרו על מרחק חמש נקודות בעזרת ניצחון שלישי בארבעה משחקים. נועלת הטבלה נוריץ' לא היוותה איום בהיעדרו של מלך שעריה טמו פוקי והיא סופרת כבר תשעה משחקים ללא ניצחון, בדרך הבטוחה בחזרה לליגת המשנה. מרכוס רשפורד השתווה לפייר אמריק אובמיאנג כסגן מלך שערי הליגה, לאחר שדחק מקרוב בדקה ה-27 והוסיף פנדל (חמישי העונה בליגה) בדקה ה-52 שהעלה את מאזנו ל-14. חואן מאטה, שבישל את השער הראשון, מצא את ראשו של אנתוני מרסיאל בדקה ה-54, ומייסון גרינווד המחליף חתם בדקה ה-76 אחרי חמש דקות על המגרש.

פייר אמריק אובמיאנג שחקן ארסנל. רויטרס
עוד הופעה אומללה ולראשונה בקריירה הוא סופג כרטיס אדום ישיר. אובמיאנג/רויטרס

קריסטל פאלאס - ארסנל 1:1

כרגיל העונה ובכלל בשנים האחרונות, התותחנים לא מסוגלים לנצח פעמיים ברציפות בליגה (לא עשו את זה מאז המחזור הראשון והשני) ולא ממש מצליחים לנצח בחוץ. ארסנל רשמה עוד הופעה מאכזבת ומתסכלת ונותרה עם 28 נקודות מ-66 אפשריות. לא רק שארסנל איבדה יתרון ושתי נקודות, אלא שהיא איבדה גם את פייר אמריק אובמיאנג שהורחק בכרטיס אדום ישיר בדקה ה-67 אחרי עבירה קשה ומכוערת מאוד במרכז המגרש על מקס מאייר, שגם נפצע בעקבות התיקול הזה. זו הפעם הראשונה בקריירה שאובמיאנג מורחק באדום ישיר. אובמיאנג הספיק לכבוש את השער היחיד של ארסנל במשחק בדקה ה-12 אחרי שקיבל מסירת עומק מאלכסנדר לקאזט ובעט יפה פנימה את ה-0:1. פאלאס איזנה בדקה ה-54 אחרי בעיטה של ג'ורדן איוו שפגעה בדויד לואיז, שינתה כיוון והלכה פנימה כדי לקבוע 1:1. זו הפעם הרביעית ברציפות שארסנל לא מנצחת את פאלאס בליגה. אובמיאנג, אגב, הוא שחקן ארסנל הראשון שכובש ומורחק באותו משחק פרמיירליג מאז... מיקל ארטטה באוקטובר 2013, גם אז זה קרה מול קריסטל פאלאס וגם זה היה בסלהרסט פארק.

שחקן שפילד יונייטד אוליבר מקברני. רויטרס
הכריע. אולי מקברני/רויטרס

שפילד יונייטד - ווסטהאם 0:1

מספר שעות לאחר שהתבשר כי חוזהו הוארך עד 2024, הצעיד כריס וויילדר את אחת מהפתעות העונה לניצחון אחרי שלושה משחקי רצופים ללא אחד כזה. המארחת היתה מסוכנת יותר ובדקה ה-53 גם באה על שכרה. דייויד מרטין (שהחליף קודם לכן את לוקאש פביאנסקי הפצוע) מסר כדור שוער הישר לרגליו של ג'ון פלק, שדהר קדימה, השאיר את אוליבר מקברני מול שער ריק וראה את חברו מגלגל בקלילות פנימה כדי לקבוע את תוצאת המשחק. בדקה ה-92 חשבה קבוצתו של דייויס מויס כי הצליחה לסחוט תיקו, אולם השער של רוברט סנודגרס נפסל בשל נגיעת יד, לאחר הכרעת ה-VAR.

משחקים נוספים:

וולבס - ניוקאסל 1:1
לוולבס: ליאנדר דנדונקר (14). לניוקאסל: מיגל אלמירון (7)

אברטון - ברייטון 0:1
לאברטון: רישרליסון (38)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully