וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר סחטה 1:1 מאטאלנטה, זלאטן כבש בניצחון מילאן

מוריאל החמיץ פנדל (88) והזדמנות לסדר לקבוצה מברגמו ניצחון בסן סירו. לאוטרו כבש ראשון (4), גוזנס איזן (75). לאציו שוב ניצחה

AP

המחזור ה-19 בליגה האיטלקית יצא לדרך היום (שבת) עם שער ראשון של זלאטן איברהימוביץ' בקדנציה השנייה במילאן, שניצחה 0:2 בחוץ את קליארי. לאציו שברה שיא מועדון עם ניצחון עשירי ברציפות - 0:1 ביתי על נאפולי מעוד שער של צ'ירו אימובילה. אינטר סחטה בקושי 1:1 מאטאלנטה.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן מילאן. AP
תמונה שמופיעה כבר עשור רביעי. זלאטן איברהימוביץ' חוגג/AP

קליארי - מילאן 2:0

בדצמבר 2011 כבש זלאטן איברהימוביץ' בניצחון של מילאן 0:2 בסרדיניה על קליארי, ובהמשך אותה עונת פרידה מהרוסונרי הבקיע נגדה גם בסן סירו. קצת יותר משמונה שנים אחרי, בגיל 38, השבדי חגג בסרדיניה את שער הבכורה שלו בקדנציה השנייה כשחקן מילאן, כשפתח לראשונה בהרכב. רפאל לאאו מצא את הרשת עם כדור קשתי שפגע בשחקן הגנה וחלף מעל רובין אולסן אחרי 32 שניות במחצית השנייה. זלאטן, שהיה לצדו בהתקפה, נהנה מהכנה של תאו הרננדז ובעט כדור שטוח בשמאל אל הרשת בדקה ה-64. זהו עשור רביעי שזלאטן כובש שער בליגה בכירה (מ-1990 עד 2020): ברוך השב לסרייה A. קליארי השישית ממשיכה לאבד גובה עם הפסד רביעי רצוף, מילאן השמינית רק ארבע נקודות אחריה.

זלאטן, בן 39 ו-100 ימים, הפך לשחקן החמישי הכי מבוגר שכובש עבור מילאן בסרייה A, אחרי נילס לידהולם (38 ו-120 ימים), פיפו אינזאגי (38 ו-277 ימים), פאולו מאלדיני (39 ו-277 ימים) ואלסנדרו קוסטקורטה (41 ו-25 ימים). "אני מרגיש טוב", אמר, "עשיתי כמה פעולות לא טובות בהתחלה, אני צריך כמה משחקים כדי לחזור להיות חד". המאמן סטפנו פיולי ניסה לברר איתו אם הוא יכול להשלים את כל 90 הדקות, וזלאטן עשה זאת בצורה מרשימה. "אני מרגיש טוב", אמר השבדי, שכבש שער 57 ב-87 הופעותיו במילאן, "המאמן רק רצה שאתחשב בגיל שלי ולבדוק אם אני צריך מנוחה, אבל אין שום בעיה. בראש אני עדיין חד מאוד. עכשיו רק הגוף צריך להצטרף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
רפאל לאאו שחקן מילאן כובש מול קליארי. GettyImages
פתח את המחצית השנייה עם שער. רפאל לאאו/GettyImages

אינטר - אטאלנטה 1:1

הנראזורי נעצרו אחרי שני ניצחונות ברציפות, הקבוצה מברגמו אחרי פעמיים 0:5 ברציפות ונראה שדווקא היא זו שיכולה להרגיש מאוכזבת אחרי ששלטה והגיעה להזדמנויות רבות, כולל פנדל מוחמץ. כך או אחרת, אינטר עלתה אל המקום הראשון עם 46 נקודות, יובנטוס תחזור אל הפסגה עם תיקו מול רומא וכמובן שתוכל לפתוח פער של שתי נקודות אם תנצח באולימפיקו.

הנראזורי עלו ליתרון בדקה הרביעית. רומלו לוקאקו מצא את לאוטרו מרטינס והארגנטינאי קבע 0:1 בתום שיתוף הפעולה שהניב לה תוצרת רבה העונה. רובין גוזנס הצליח לאזן בדקה ה-75 אחרי שהקדים את אנטוניו קנדרבה החולמני ובעט מקרוב פנימה יפה את ה-1:1. אטאלנטה לחצה והגיעה למצבים רבים כשהטוב ביותר מביניהם הגיע בדקה ה-88 כשהיא קיבלה פנדל, אבל לואיס מוריאל בעט לא טוב וסמיר הנדאנוביץ' הדף.

רובין גוזנס שחקן אטאלנטה. רויטרס
גוזנס ושחקני אטאלנטה חוגגים את השוויון, איבדו שתי נקודות/רויטרס

לאציו - נאפולי 0:1

שיא מועדון חדש למדורגת שלישית, שהגיעה ל-10 ניצחונות רצופים וניפצה את השיא שנקבע בימי סוון גוראן אריקסון ב-1999. תומאס סטראקושה מנע מנאפולי לכבוש, גם הקורה עזרה לו מול פיוטר ז'לינסקי בדקה ה-67 ואז הגיע מתנה מאת דויד אוספינה. השוער הקולומביאני פתח בשערה של נאפולי במקום אלכס מרט הפצוע, ובדקה ה-82 העז לכדרר ברחבה מול צ'ירו אימובילה, איבד לו את הכדור ומלך השערים סובב מזווית קשה פנימה, כשגם הניסיון של של ג'ובאני די לורנצו להרחיק מהקו לא צלח. שער ליגה מספר 20 לאימובילה, הפסד רביעי בשישה משחקים לנאפולי.

צ'ירו אימובילה שחקן לאציו. רויטרס
ותודה לדויד אוספינה. צ'ירו אימובילה חוגג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully