וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט: "אם לא סן אנטוניו, היינו זוכים בעשר אליפויות ברציפות"

כוכב הלייקרס לשעבר נזכר ביריבות הגדולה והחמיא לספרס ולדאנקן. שאקיל טוען: אני וקובי היינו מנצחים את לברון ואנתוני דייויס

עריכת וידאו: ניר חן

חתימתו של אנתוני דייויס בלוס אנג'לס לייקרס החזירה, סוף סוף, את הקבוצה מעיר המלאכים לפסגת ה-NBA, ולראשונה מאז ימי שאקיל אוניל וקובי בריאנט, יש צמד קטלני במיוחד בהוליווד.

סנטר העבר התארח השבוע בתכנית של ג'ימי פאלון ונשאל האם הוא והבלאק ממבה היו מתגברים על הצמד הנוכחי. התשובה שלו היתה חד-משמעית. "האם אני חושב או האם אני יודע?" אמר. "אני אוהב את השיחות הללו, כי כמובן שאי אפשר לענות עליהן. התשובה היא כן. ברור שכן. בגלל שיש רק פקטור משמעותי אחד - מי ישמור עלי?"

והנה עוד קצת משאקיל אצל ג'ימי פאלון

גם קובי בריאנט נזכר בימים עברו, כשהתארח בפודקאסט של מאט בארנס וסטיבן ג'קסון. בפרט, התייחס קובי לסן אנטוניו - היריבה הגדולה ביותר שלו. "הספרס היו קשוחים", הודה. "השאלה הגדולה היא, בכמה אליפויות היינו זוכים אילולי הספרס?"

ג'קסון, שעזר למנוע מהלייקרס זכייה רביעית ברציפות ב-2003 עם סן אנטוניו, הזכיר לבריאנט עד כמה דומיננטי טים דאנקן היה. "הוא היה מדהים", הסכים קובי. "הכישרון, האימון, הכל בסן אנטוניו היה כמו הסערה המושלמת. אם הם לא היו בתמונה, כנראה שהיינו זוכים בעשר אליפויות ברציפות".

אבל הם כן היו בתמונה, כמובן. מערכת היחסים הנפיצה בין בריאנט ושאקיל הסתיימה מוקדם מהצפוי ובסופו של דבר, השיגה הקבוצה מלוס אנג'לס חמש אליפויות "בלבד" ב-11 עונות. בפלייאוף שתי קבוצות הפאר נפגשו שש פעמים מאז 2001: ב-2001 ניצחו הלייקרס 0:4 בגמר המערב, ב-2002 ניצחו 1:4 בחצי גמר המערב, ב-2003 ניצחו הספרס 2:4 בחצי גמר המערב, ב-2004 ניצחו הלייקרס 2:4 בחצי גמר המערב, ב-2008 ניצחו הספרס 1:4 בגמר המערב, וב-2013 ניצחו הספרס 0:4 בסיבוב הראשון.

עוד בוואלה!

בלייקרס נושמים לרווחה: הפציעה של אנתוני דייויס לא חמורה

לכתבה המלאה
טים דאנקן עם קובי בריאנט ב-2004. GettyImages
קרבות גדולים. דאנקן וקובי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully