וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלייקרס נושמים לרווחה: הפציעה של אנתוני דייויס לא חמורה

הכוכב נפל בניצחון הקליל על הניקס ופונה לחדר ההלבשה, בדיקת MRI לימדה כי מדובר בחבלה בלבד. דייויס ימריא עם חבריו לשני משחקי החוץ הקרובים

עריכת וידאו: ניר חן

החששות הגדולים של לוס אנג'לס לייקרס לא התאמתו היום (רביעי), כאשר במועדון התבשרו שהפציעה של אנתוני דייויס אינה חמורה. שחקן הפנים הנהדר נפצע במהלך הניצחון 87:117 על הניקס, כשצנח לפרקט בצורה מדאיגה אחרי שניסה לחסום את ג'וליוס רנדל ברבע השלישי, ופונה לחדר ההלבשה כשהוא נאנק מכאבים.

במבט ראשון המכה שספג באיזור עצם הזנב נראתה משמעותית, אולם בבדיקת ה-MRI שעבר דייויס התגלו ממצאים שמרמזים על פציעה חמורה, וכעת, לאחר שהתברר שמדובר בחבלה בלבד, טוענים בארצות הברית שהוא יטוס ביחד עם חבריו לשני משחקי החוץ הקרובים - בדאלאס ובאוקלהומה סיטי.

"כמובן שאנחנו דואגים לו", הודה מאמן הלייקרס פרנק ווגל בסיום, ורמז גם על עתידו של דייויס בעקבות הפרסומים אמש על כך שדחה הצעה להאריך את חוזהו בקבוצה. "הוא אחד השחקנים הכי משמעותיים שלנו. הוא ההווה שלנו, הוא העתיד שלנו, הוא אחד השחקנים הכי טובים בעולם, אז ברור שנצטרך לקבל אותו בחזרה כמה שיותר מהר".

שחקן נוסף שנפצע במהלך המשחק הוא קונטביוס קלדוול פופ, בו נתקל בובי פורטיס. "זה לא היה מכוון", התעקש שחקן הניקס, אולם לברון ג'יימס גרס: "כן, זה היה מלוכלך, הכדור אפילו לא היה קרוב". עם זאת, קלדוול פופ אינו סובל מזעזוע מוח.

אנתוני דייויס, לוס אנג'לס לייקרס פצוע. AP
יכול היה להיות יותר גרוע. אנתוני דייויס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully