וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 8.1: סאנצ'ו נשאר בדורטמונד, יונייטד רוצה את ואן דה בייק

הכישרון הצעיר לא יעזוב בינואר, כוכב אייאקס על הכוונת של השדים האדומים, יובנטוס הצטרפה למירוץ אחר מרטנס, פיונטק לווילה?

עריכת וידאו: ניר חן

העברות

* פולהאם רכשה את שחקן הכנף איבן קאבליירו (26) מוולבס תמורת 15 מיליון ליש"ט והחתימה אותו לארבע שנים וחצי, אחרי ששיחק אצלה כמושאל מתחילת העונה וכבש חמישה שערים.

* הקשר בריאן כריסטנטה בן ה-24 האריך את חוזהו ברומא עד 2024. ב-8 הופעות ליגה העונה, כבש כריסטנטה שער אחד.

שמועות

* בצרפת מדווחים שצ'לסי הציעה למץ 20 מיליון יורו עבור חביב דיאלו החלוץ הסנגלי הפורה שלה שהבקיע כבר עשרה שערים העונה בליג 1. גם לסטר וטוטנהאם עוקבות אחריו.

* בורוסיה דורטמונד לא מוכנה למכור את ג'יידון סאנצ'ו בחלון הנוכחי, כך על פי "סקיי".

* לפי ESPN, מנצ'סטר יונייטד מביעה עניין בכוכב אייאקס דוני ואן דה בייק, המבוקש גם בריאל מדריד.

* אסטון וילה צפויה לפנות למילאן בנוגע לקשישטוף פיונטק, שמתקשה לעמוד בציפיות ברוסונרי.

* אחת המועמדות לנסות ולצרף את דריס מרטנס, שחוזהו בנאפולי יסתיים בקיץ, היא יובנטוס. גם אינטר ורומא בתמונה.

* באיטליה ובאנגליה טוענים: אינטר ומנצ'סטר יונייטד במגעים מתקדמים על אשלי יאנג, שכבר הביע את הסכמתו ורצונו לעבור לקבוצה האיטלקית. "אנטוניו קונטה רוצה אותו מאוד", נטען באיטליה על המגן-קשר בן ה-34. וכך, אחרי אלכסיס סאנצ'ס ורומלו לוקאקו, יאנג יכול להיות השלישי שעושה את הדרך מאולד טראפורד למילאנו.

* באיטליה טוענים שמאמן אינטר אנטוניו קונטה הבהיר להנהלה: "אני חייב לוחם במרכז המגרש כדי להילחם עם יובנטוס על האליפות עד הסוף" ולכן הקבוצה מתעקשת לצרף את ארתורו וידאל מברצלונה. הבעיה היא שגם ואלוורדה רוצה להשאירו בבארסה, אבל אינטר לוחצת על הצ'יליאני ועל אשתו (שמשתוקקת לחזור לאיטליה) ומבהירה להם שלא יחכו לו וימצאו שחקן אחר במקומו. ההכרעה בנושא בכל מקרה תהיה בשבועיים הקרובים.

* מילאן לא מסתפקת ברכישת זלאטן איברהימוביץ', ומחפשת בלם. אחרי שהבינה שיהיה מסובך להביא את ז'אן קלר טודיבו מברצלונה, האופציה הבאה היא סימון קיאר, הדני בן ה-30 שמשחק באטלאנטה. גם ג'סי לינגארד, שלאחרונה החל לעבוד עם הסוכן מינו ראיולה, עשוי לעבור למילאן.

עוד בוואלה!

מנצ'סטר סיטי התקרבה לגמר גביע הליגה אחרי 1:3 על מנצ'סטר יונייטד

לכתבה המלאה
אשלי יאנג שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
קונטה מת עליו. יאנג/רויטרס

* בצרפת מבהירים: סדר העדיפויות של פריס סן ז'רמן הוא קודם כל לפני הכל לחדש חוזה לקיליאן אמבפה, ורק אחרי זה עם ניימאר, ש"בינתיים מחכים איתו בסטנד ביי" על מנת לראות לאן נושבת הרוח עם הברזילאי הלא צפוי. אמבפה עצמו הבהיר לקבוצה שהוא רוצה קודם לסיים את העונה בצורה הכי טובה לפני שהוא בוחן הצעות מההנהלה.

* ב"סקיי" טוענים שהשמועות על עזיבה של ג'יג'י ויינלדום את ליברפול הן לא נכונות. "הוא חושב שזה המודעון הטוב בעולם", אומרים באנגליה על הקשר ההולנדי, שחוזהו מסתיים בתום העונה הבאה.

* וגם: מלאגה השעתה אתמול את מאמן הקבוצה ויקטור סאנצ'ס, שטען שהוא היה קורבן לניסיון סחיטה אחרי שסרטון סקס שלו פורסם ברשתות החברתיות. המאמן של הקבוצה מהליגה השנייה נראה חושף את איבר מינו כשהוא לבוש בחולצה של מלאגה. אחרי ההשעיה, הבעלים של מלאגה עבדולה אל ת'אני פרסם תגובה מוזרה בטוויטר: "אנחנו עדיין מחכים לדעת מי האיש שתמיד משקר? הוא כמו מלאך שלעולם לא טועה? או שהוא לא רוצה להודות בטעות. רק פעם אחת אמר את האמת. חשבת שזה יעזור לך, או שאתה תמיד משקר לכולם?! תהיה חזק ותגיד עשיתי טעות...". לידיעה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully