וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול פוגבה העלה סרטון אחרי הניתוח: "לא יודע אם אני פיכח או מסטול"

קשר מנצ'סטר יונייטד רמז שהוא תחת השפעת חומרים: "אני יכול לשתות את השתן שלי, זה נראה כמו מיץ תפוחים". נמשכות השמועות על מעבר לריאל מדריד

חשבון האינסטגרם של פול פוגבה

קשר מנצ'סטר יונייטד פול פוגבה העלה היום (שלישי) סרטון ביזארי לחשבון האינסטגרם שלו, שבו הוא נראה מבולבל אחרי ניתוח שעבר בקרסול שלו. פוגבה עצמו התבדח ותהה אם הוא "פיכח או מסטול" במהלך הסרטון שהעלה מהמיטה שלו בבית החולים, ובו גם בין השאר הביע חשש שיתבלבל בין השתן שלו למיץ תפוחים.

פול פוגבה בסרטון שהעלה לחשבון אינסטגרם שלו. צילום מסך
מטושטש. פוגבה/צילום מסך

פוגבה, שבימים אלה נמשכות השמועות על עתידו במנצ'סטר יונייטד, סובל מפציעה, והעלה את הסרטון על מנת להראות לאוהדים שהניתוח עבר בהצלחה. "אני לא יודע אם אני פיכח או מסטול", אמר פוגבה בסרטון, "ובכן, אני לא נראה פיכח. רק בשביל שתדעו - אל תשאלו אותי אם זה הלך בסדר, כי אני לא יודע. אני עדיין בחיים, ואלה החדשות הטובות, אשאיר אתכם מעודכנים.

"אני קצת בהלם... אחרי הניתוח עדיין נותר בי החיוך. הכל הלך בסדר... הם נתנו לי כמה דברים, אני אפילו לא יודע מה, אבל זה מרגיש טווווב. אני אפילו לא זוכר מה עשיתי... דבר אחד אני לא מבין: מה הם רוצים שאעשה עם זה? אני יכול לשתות את הפיפי שלי, זה נראה כמו מיץ תפוחים, טרי. אנשים אמרו לי שאני נראה שיכור. לא שתיתי אלכוהול, הם שמו לי משהו בווריד, לא יודע מה. התעוררתי ולא הבנתי איפה אני".

אגב, בספרד ובאנגליה נמשכים הדיווחים לפיהם ריאל מדריד תציע טרייד למנצ'סטר יונייטד שיכלול שחקנים בכירים על מנת לצרף את פוגבה לבלאנקוס. אחרי שלאחרונה הדיווחים טענו שפלורנטינו פרס וזינדין זידאן סבורים שהקבוצה לא צריכה להשקיע סכום גדול מדי בפוגבה, במיוחד לאור ההצלחה האחרונה של פדה ואלוורדה - היום "סאן" טוען כי שחקנים כמו גארת' בייל, איסקו, לוקה מודריץ' וטוני קרוס יוצעו ליונייטד. כמובן שעסקה כזו היא קשה ומורכבת, ודורשת הסכמה של שלושה גורמים ותיאומים רבים.

עוד בוואלה!

עוסמאן דמבלה שולח מסר לליברפול?

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • פול פוגבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully