וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראיון ממושך, שליטה באנגלית. הדרישות של רוטנשטיינר לקורס הפרו

7.1.2020 / 12:09

המאמנים בלחץ. האוסטרי אמנם יסכים להגדיל את מכסת הנרשמים לקורס, אבל הם יצטרכו להפגין ידע רחב ושליטה באנגלית

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

בשורה למאמנים שמחכים לפתיחת קורס הפרו ורוצים להיות חלק ממנו. אף שבחוזר שהופץ למועמדים בצירוף לכל הדרישות שהם נדרשים לעמוד בהן, צוין כי הקורס מיועד ל-10 עד 15 מאמנים בלבד, המנהל הטכני של נבחרות ישראל וילי רוטנשטיינר שיעביר בעצמו את הקורס, לא מתכוון להגביל את המספר אם אכן יהיו יותר מ-15 מאמנים שיעמדו בכל תנאי הסף, אבל בעיקר ירשימו את האוסטרי בראיונות שהוא מתכנן לערוך עם כל אחד מהמועמדים.

כל 40 המועמדים שעברו את הסינונים ועמדו בדרישות, קיבלו בימים האחרונים הודעות לפיהן במהלך חודש ינואר מתוכנן להם ראיון בן 40 דקות עם רוטנשטיינר. בראיון הם יצטרכו להרשים את האוסטרי בידע שלהם בכדורגל וברמת האימון שלהם. מדובר באלמנט הכי חשוב ברשימת הדרישות שמוצבת בפני כל מאמן שרוצה להתקבל לקורס הפרו הכל כך הכרחי עבור מאמנים רבים. עדיפות גדולה תינתן למי שיפגין כישורים בשפה האנגלית. בכל מקרה יישב לצד רוטנשטיינר מאמן הנבחרת האולימפית ניר לוין שיסייע למי שיתקשה לנהל שיחה עם האוסטרי באנגלית, אבל מי שלא יוכל לתקשר בשפה המדוברת, עלול למצוא את עצמו מחוץ לקורס רק בגלל זה.

המנהל הטכני של נבחרות ישראל וילי רוטנשטיינר. דני מרון
ניר לוין יסייע. רוטנשטיינר/דני מרון

בכל מקרה, המטרה של רוטנשטיינר היא לבנות קורס לא גדול מדי על מנת שהוא יהיה אפקטיבי ומקצועי, אך כאמור אם יהיו קצת יותר מ-15 שירשימו ויעמדו בקריטריונים הנוקשים, האוסטרי לא יסגור בפניהם את הדלת. כבר מחר ישוב רוטנשטיינר לארץ מחופשת חג המולד ובעוד כשבועיים הוא יחל בסבב הראיונות עם המועמדים לקורס.

קורס הפרו נחשב לדבר הכי חשוב כעת למאמנים שלא מחזיקים בתעודה הנדרשת. עוזרי מאמנים רבים בליגת העל לא יכולים להתקדם למשרת המאמן כיוון שאין להם את התעודה. כך לדוגמא: גל אלברמן, רביד גזל, משה אוחיון, אלי לוי ואפילו אליניב ברדה שכרגע אמור לשמש כמאמן זמני בהפועל באר שבע לא יכולים לאמן בליגת העל בלי התעודה, והקורס המבוקש נפתח רק אחת לשנה וחצי עד שנתיים. המשמעות היא שמי שלא יכנס עכשיו לקורס, ימצא את עצמו בבעיה גדולה ומכאן שהלחץ אצל המועמדים להיכנס לקורס הוא כבד מאוד.

עוד בוואלה!

וילי רוטנשטיינר: "ממשלת ישראל הראתה שהיא מאמינה בתכנית שלי"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully