וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות של פיב"א: הפועל ירושלים גברה 74:83 על רסטה פכטה בגרמניה

השחקנים של עודד קטש התפוצצו ברבע השני וברחו לפער דו ספרתי, ושרדו נסיונות קאמבק של הגרמנים ברבע השני. טיישון תומאס (23) הצטיין אצל האורחת

תמיר בלאט שחקן הפועל ירושלים. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
האורחת שרדה ניסיונות קאמבק של הגרמנים. תמיר בלאט/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

הפועל ירושלים השלימה הערב (שלישי) ניצחון חוץ חשוב בליגת האלופות של פיב"א כשגברה 74:83 על רסטה פכטה בגרמניה. האורחת מישראל שלטה בנעשה על הפרקט במחצית הראשונה ועלתה כבר ל-18 הפרש, אך הגרמנים התעוררו במחצית השנייה וצימקו את הפער לארבע בלבד. על אף זאת, הצליחה הפועל ירושלים לשמור על יתרונה ולרדת עם ניצחון בעיקר בזכות משחק נהדר של טיישון תומאס שקלע 23 נקודות בנוסף ל-6 ריב' ומשחק הגנה מצויין. ג'ון הולנד היה נהדר גם הוא כשקלע 17 בבכורה האירופית שלו במדי ירושלים. ג'ורדן דיוויס (19) בלט אצל המארחת שהפגיזה ללא הכרה מעבר לקשת, כשבמחצית הראשונה כלום לא נכנס - אך בשנייה נראה היה כאילו אינה מסוגלת לפספס. בסופו של דבר כאמור, השחקנים של עודד קטש ידעו לשמור על הריכוז והשיגו ניצחון שישי ברציפות בכל המסגרות.

קלעו לרסטה פכטה: ג'ורדן דיוויס 19 נקודות ו-5 ריב', סטיב וסטוריה 16 ו-5 ריב', מקס די לאו 11 ו-6 ריב', אישמעיל ווינרייט 9 ו-9 ריב', טרוויס סימפסון 7, ג'וש יאנג וקמארי מרפי 5 כ"א, פיליפ הרקנהוף 2

קלעו להפועל ירושלים: טיישון תומאס 23 נקודות ו-6 ריב', ג'ון הולנד 17, ג'יימס פלדין 13 ו-5 ריב', ג'ייקובן בראון (5 ריב', 5 איב') וסולימאן בריימו 11 כ"א, תמיר בלאט 6 ו-5 ריב', עידן זלמנסון 2

עודד קטש מאמן הפועל ירושלים. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
ניצחון חשוב מבחינת ירושלים. עודד קטש/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

מהלך המשחק

רבע 1:

שתי הקבוצות פתחו בהפגזה מחוץ לקשת אך הגיעו לא מרוכזות כשלאחר שש דקות של כדורסל דייקו ירושלים ופכטה ביחד בזריקה אחת מתוך 11 מעבר לקו השלוש. עם זאת, שתי הקבוצות הלכו חזק לריבאונד ההתקפה והיתרון החליף ידיים התקפה לאחר התקפה. לאורחת היו כמה הזדמנויות לברוח במהלך הרבע אך הגרמנים נשארו צמודים בעיקר בזכות ריבאונד ההתקפה וחוסר דיוק של ירושלים. איבוד של ג'ייקובן בראון איפשר לג'וש בראון מפכטה לקלוע שלשה על הבאזר ולרדת ביתרון בסיום הרבע הראשון, 17:18.

רבע 2:

הפועל ירושלים נראתה טוב יותר בפתיחת הרבע השני ועלתה ל-20:27 לאחר ארבע דקות. טיישון תומאס שהיה הטוב בשחקני ירושלים ברבע הראשון המשיך להיות מצויין גם ברבע השני, כשג'ון הולנד שערך בכורה בליגת האלופות תורם גם הוא את חלקו להתפוצצות של האורחת ברבע זה, אותו ניצחו השחקנים של קטש ב-18 הפרש והוליכו בסיומו 29:45.

עוד בוואלה!

הפועל ירושלים יוצאת לגרמניה, שביעות רצון מג'ון הולנד

לכתבה המלאה
ג'יימס פלדין שחקן הפועל ירושלים. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
ניצחון שישי ברציפות בכל המסגרות. ג'יימס פלדין/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

רבע 3:

המארחת מזערה מעט נזקים במהלך הרבע השלישי, והצליחה להוריד את ההפרש לחד ספרתי כשהשלשות שלא נכנסו עבור הגרמנים במחצית הראשונה החלו להיכנס ברבע זה. טיישון תומאס המשיך להיות נהדר, אך לא הצליח לעצור את המומנטום המקומי, ורסטה פכטה הורידה ל-61:56 בלבד, לקראת רבע מכריע צמוד ומותח.

רבע 4:

הגרמנים המשיכו בניסיונות הקאמבק שלהם כשהשלשות שלא נכנסו במחצית הראשונה נכנסו בלי סוף בשנייה. ג'ורדן דיוויס להט בשורות פכטה שהצליחה לצמק את הפער לארבע בלבד, כשתי דקות לסיום, אך תומאס ובריימו עשו את הפעולות הנכונות בהגנה בעוד פלדין עשה מה שצריך בהתקפה וירושלים שרדה את ניסיונות החזרה של המארחת והבטיחה לעצמה ניצחון חוץ חשוב 74:83.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully