וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים יוצאת לגרמניה, שביעות רצון מג'ון הולנד

אחרי הניצחון בנהריה, חוזרים האדומים לזירה האירופית ויתארחו ביום שלישי אצל רסטה פכטה. הפורוורד, שסיים עם 9 נקודות, 4 ריבאונדים ו-4 חטיפות: "אני מתרגל לסיטואציה ולשחקנים"

אימג'בנק GettyImages

הפועל ירושלים יוצאת כבר הבוקר (ראשון) לגרמניה, לקראת המשחק נגד רסטה פכטה ביום שלישי, עם החזרה לליגת האלופות אחרי פגרה בת שבועיים. האדומים יצאו מעודדים מניצחון החוץ אתמול בנהריה, 82:88, שהיה התשיעי ברציפות שלהם בליגת העל.

ג'ון הולנד ערך הופעת בכורה חיובית במיוחד, כששותף למשך 26 דקות ותרם בשלל תחומים: הוא קלע תשע נקודות (כולל שתי שלשות), קטף ארבעה ריבאונדים וחטף ארבעה כדורים, והחזיק במדד הפלוס/מינוס הגבוה ביותר בקבוצה (9+).

"אני מתרגל לסיטואציה ולשחקנים. ובסך הכל מנסה לעשות מה שצריכים ממני - לעזור בהגנה ובריבאונד, להביא אנרגיה ולקלוע קצת", אמר הולנד. "עשינו עבודה טובה, והשגנו ניצחון קשה. אנחנו צריכים להשתפר בהוצאה לפועל".

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. ברני ארדוב
"אספנו מספיק דקות איכותיות בהגנה כדי לנצח". קטש/ברני ארדוב

המאמן עודד קטש סיכם: "היה משחק טוב עם הרבה אמוציות, שהפך להיות אגרסיבי באיזשהו שלב, אבל הגבנו היטב. נדרשו לנו שלושה רבעים כדי לנסות ולשנות, עד שלמדנו לעצור את דומיניק ווטרס, שעשה לנו הרבה נזק (26 נקודות). אי אפשר לשלוט מראש בכל דבר שקורה על המגרש. נהריה שיחקה טוב, וקלעה באחוזים גבוהים, אבל אספנו מספיק דקות איכותיות בהגנה כדי לנצח".

רסטה פכטה אמנם לא תצטרך לעמוד בעומס של נסיעות, אבל עוד לפני המפגש עם ירושלים ימתין לה היום אחר הצהריים (16:00) משחק ליגה קשה בבית נגד באיירן מינכן.

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully