וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיילור טאונזנד: "אמא שלי גנבה ממני כסף, זה זעזע אותי והרגשתי נבגדת"

הטניסאית האמריקאית, שחוותה קשיים רבים בקריירה, חשפה את הסיפור עם אמה: "התמודדתי עם דיכאון והשפלות, אבל לא הייתי משנה כלום"

טיילור טאונזנד טניסאית אמריקאית. GettyImages
עברה לא מעט בחיים הכל כך קצרים שלה. טאונזנד/GettyImages

אם יש טניסאית שהיא דוגמה חיה למי שחוותה קשיים רבים בדרך להצלחה הלא היא טיילור טאונזנד. האמריקאית בת ה-23 התמודדה עם דימוי גוף שלילי, ביקורת על המשקל, דיכאון ועוד בעיות במהלך הקריירה שלה. בשנה שעברה הדברים סוף סוף התחברו לה והיא הצליחה לרשום הישג נהדר כשהגיעה עד לשמינית גמר אליפות ארצות הברית הפתוחה תוך שהיא מפתיעה את סימונה האלפ בסיבוב השני ומפסידה רק למי שזכתה בתואר בסופו של דבר - ביאנקה אנדרסקו.

טאונזנד התראיינה לפרויקט של בן ארצה נואה רובין ודיברה על הדברים שחוותה במהלך הקריירה: "מאז שאני זוכרת את עצמי, תמיד זלזלו בי. כבר כשהייתי בת שנתיים זרקו אותי מתכנית טניס ואמרו לאמא שלי שאני שמנה, עצלנית ובלתי ניתנת לאימון. איך אנשים יכולים לקבוע דבר כזה על ילדה, אין לי מושג. מההתחלה אנשים הסתכלו על ההיבט הפיזי שלי ובאופן אוטומטי שפטו אותי ואת היכולות שלי לפני שראו אותי משחקת. מגרש הטניס תמיד היה המקום המאושר שלי, איפה שהרגשתי משוחררת והדעות של כולם לא מעניינות אותי בו".

שיילה טאונזנד אמה של הטניסאית טיילור טאונזנד. GettyImages
אמה של טאונזנד, שיילה, ב-2013/GettyImages

טאונזנד המשיכה וסיפרה: "אז הגעתי לגיל 14, גילו אותי באיגוד הטניס האמריקאי ועברתי לפלורידה במטרה להשתפר ולבנות קריירת טניס, ולא ידעתי איך זה נראה באותו זמן. אני זוכרת שהפסדתי במשחק יחידות בטורניר נערות ואמרתי לנואה (רובין) שאני לא חושב שאני מסוגלת להיות שחקנית יחידות, אלא רק זוגות. אולי זו הדרך הנכונה בשבילי. נואה אמר לי שאני צריכה להיות סבלנית ושזה יקרה. שבוע לאחר מכן זכיתי בתואר נערות ראשון בטולסה. אז הגיעה הזכייה באליפות אוסטרליה לנערות בגיל 15.

"מהרגע הזה החיים שלי השתנו וההצלחה שכל כך רציתי בה, שנראתה רחוקה ממני כל כך, הייתה לפניי פתאום. הפכתי למקצוענית בגיל 15 ומיד התחלתי להתמודד עם דברים שלא האמנתי שאתמודד איתם. גיליתי שאמא שלי גנבה ממני כסף והשתמשה בכסף מהזכיות הכספיות שלי ומהחסויות לטובתה האישית. זה זעזע אותי לחלוטין כי הרגשתי נבגדת ועבודה, אבל זה לימד אותי הרבה שיעורים. זה לימד אותי לא להרפות לעולם כשמדובר בעסקים שלי. בדיעבד אני רואה את זה כנקודה מכריעה עבורי ועבור הסביבה שלי.

"הייתי צריכה להיפטר מאנשים שהיו מסביבי. עברתי בחזרה לאטלנטה והקפתי את עצמי באנשים שידעתי שייתמכו בי וייתנו לי גב. זו הייתה דרך קשה מאוד להגיע למקום שבו אני נמצאת עכשיו, אבל לא הייתי משנה כלום. החוויות של לשמוע 'לא', לא להתאים ל'תדמית', לספוג עלבונות בינלאומיים בגלל הגוף שלי, התמודדות עם דיכאון פנימי ונושאי ביטחון עצמיים, כל זה נתן לי כוח להתמודד עם החרא של עצמי. זו מי שאני, קבלו את זה או שתעזבו אותי בשקט. אני גאה בבנאדם שהפכתי להיות ואני נרגשת לקראת תהליך הגדילה שעוד מצפה לי".

עוד בוואלה!

ושמישהו ינסה לעצור אותה: סיפורה של טיילור טאונזנד ומאבק במשקל

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully