וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריו באלוטלי שוב סבל מגזענות: "אוהדי לאציו, תתביישו לכם"

אירוע גזענות נוסף בסרייה A העונה: חלוץ ברשיה הגיב באינסטגרם לקריאות הגזעניות מהן סבל במהלך ה-2:1 לקבוצה מרומא

צילום: רויטרס

מריו באלוטלי שלח מסר לאוהדי לאציו לאחר שאלה שרו לעברו שירים גזעניים במהלך ה-1:2 של קבוצתם מול ברשיה שלו. "אוהדי לאציו שהגיעו למשחק היום, תתביישו לכם", כתב החלוץ בעמוד האינסטגרם שלו. באלוטלי העלה את ברשיה ליתרון מפתיע לפני שצמד של צ'ירו אימובילה סידר לתכולים ניצחון נוסף.

במהלך המחצית הראשונה המשחק הופסק לכמה דקות אחרי שבאלוטלי ספג הערות גזעניות מהיציעים. הכרוז באצטדיון הזהיר את האוהדים שעליהם להפסיק עם הקריאות האלה ומאמן לאציו סימונה אינזאגי סימן לאוהדי קבוצתו להפסיק עם השירים האלה. לא כל ההערות והשירים היו גזעניים כשאלה שלא היו כאלה כוונו כלפי משפחתו של החלוץ. "זה הפסד שכואב, אבל נחזור חזקים יותר ואנחנו על המסלול הנכון", כתב באלוטלי באינסטגרם לפני שהוסיף: "אוהדי לאציו, שהיו שם, תתביישו לכם" והוסיף את ההשטאג #אמרולאלגזענות.

זו לא הפעם הראשונה שבאלוטלי סובל מגזענות במהלך משחקים בסרייה A העונה. זה קרה לו בצורה בוטה במהלך משחק מול ורונה בנובמבר, אז הוא גם איים לעזוב את המגרש. שחקנים נוספים שסבלו מגזענות העונה בליגה האיטלקית הם רומלו לוקאקו, פרנק קסייה, דאלברט, מיראלם פיאניץ', רונאלדו ויירה וקאלידו קוליבאלי, כשפרט לפיאניץ', כל שאר השחקנים הם שחומי עור. מרבית התקריות האלה עברו ללא ענישה.

מריו באלוטלי שחקן ברשיה. GettyImages
באלוטלי מתלונן לשופט על הקריאות הגזעניות/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully