וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טום בריידי, האם זה היה משחקך האחרון בקריירה? "סביר להניח שלא"

אחרי שהודח מהפלייאוף בשלב כל כך מוקדם ובגיל 42 השלים עונה מאכזבת, כוכב ניו אינגלנד מעריך שלא יפרוש, על אף שיהפוך לראשונה לשחקן חופשי

טום בריידי קוורטרבק ניו אינגלנד פטריוטס. GettyImages
האם זאת פרידה? בריידי/GettyImages

האם צפינו הלילה במשחקו האחרון בקריירה של טום בריידי? הקוורטרבק של ניו אינגלנד, מי שנחשב לשחקן הפוטבול הגדול בכל הזמנים, הודח הלילה (בין שבת לראשון) עם קבוצתו מהפלייאוף אחרי שהפטריוטס הפסידו 20:13 לטנסי טייטאנס במשחק הוויילד קארד באצטדיון פוקסבורו במסצ'וסטס. בריידי בן ה-42 יהפוך לשחקן חופשי בתום העונה (לראשונה בקריירה שלו), אבל לדבריו, "מאוד לא סביר" שיפרוש, ואף הוסיף ש"מקווה שזה לא סביר".

הפטריוטס סיימו את העונה כבר במשחק הפלייאוף הראשון שלהם, והכי מוקדם בעונה מאז ינואר 2010, אז הפסידו 33:14 לבולטימור בוויילד קארד. ומאחר שבריידי יהיה לראשונה בחייו שחקן חופשי, ומאחר שהפטריוטס לא יכולים להחתים אותו עם תג פרנצ'ייז, עולה האפשרות שאחרי 20 שנות הקריירה שלו, בריידי ערך את המשחק האחרון שלו במדי ניו אינגלנד. "הייתי אומר שזה די לא סביר", אמר כאשר נשאל אם זה היה משחקו האחרון.

כשנשאל בסיום ההפסד אם הוא ירצה לחזור, אמר בריידי: "אני אוהב את הפטריוטס. זה המועדון הטוב מכולם. לשחק עבור מר קראפט כל השנים האלה, ועבור המאמן בליצ'ק, אין אף אחד שהייתה לו קריירה טובה יותר, לדעתי, מאשר לי - רק בגלל זה שאני לצדם. כך שאני מרגיש בר מזל. אבל אני לא יודע מה צופן העתיד, ואני לא אנסה לחזות אותו".

טום בריידי קוורטרבק ניו אינגלנד פטריוטס. GettyImages
עונה עם מספרים שרחוקים משיאו. בריידי/GettyImages
טום בריידי קוורטרבק ניו אינגלנד פטריוטס. GettyImages
קיבל אהבה מהקהל. בריידי/GettyImages

הפטריוטס פתחו את העונה במאזן 0:8, אבל מאז דעכו. הלילה טנסי, המדורגת שישית, ניצחה אותה בעיקר בזכותו של דריק הנרי, שרץ ל-182 יארד ב-34 ניסיונות (כולל טאצ'דאון אחד), וכעת המנצחת תפגוש את המדורגת 1 בולטימור. הקהל המקומי הביע אהבה גדולה לבריידי, הגיבור הגדול של ניו אינגלנד, ובמהלך האחרון, אולי מחשש שזה המהלך האחרון בקריירה שלו, הקהל החל לצעוק "בריידי, בריידי, בריידי!", שהודה לאוהדים.

"באופן אישי אני מודה על כל מה שהם תרמו, ולא רק השנה, אלא כל השנים", אמר בריידי, "תמיד ניסיתי לעשות את הדבר הנכון, אבל מי יודע מה יהיה? בשלב הזה אף אחד עוד לא חייב לקבל החלטה. אני אוהב לשחק פוטבול, אני אוהב לשחק עבור הקבוצה הזאת, אהבתי לשחק עבורה בשני העשורים האחרונים ולנצח עבורה. לא יודע איך זה יתקדם, אז נחכה ונראה".

אם זה אכן היה המשחק האחרון של בריידי במדי הפטריוטס, המסירה האחרונה הייתה לחטיפה שהובילה לטאצ'דאון ליריבה. היה זה 15 שנות לסיום, במהלך נואש. "דברים כאלה קורים כשאתה זורק את הכדור", אמר בריידי, "הייתי רוצה שזה יהיה טאצ'דאון של 99 יארד, אבל זה לא היה".

בריידי סיים את המשחק עם אחוזי הצלחה של 20 מ-37 במסירות ובסך הכל 209 יארד, וירד מהדשא כשגם הוא רואה את שלטי התמיכה והאהבה בו, אבל גם הוא יודע שהוא לא הציג העונה את היכולת שהציג בשיאו. את העונה הזאת הוא סיים עם 60.8 אחוזי הצלחה במסירות שלו, שהובילו ל-4,057 יארד. האחוזים שלו היו הנמוכים ביותר שלו מאז 2004, והיחס יארדים לניסיונות (6.6 יארד לניסיון) הוא הכי נמוך שלו מאז 2002. וגם, לראשונה מאז 2008 (בעונה שבה היה פצוע), הוא לא זומן למשחק הפרו בול. בריידי, כזכור, נבחר רק בסיבוב השישי בדראפט בשנת 2000, ורשם בקריירה 74,571 יארד במסירות ו-541 טאצ'דאונים. הוא שני רק לדרו בריס ברשימת כל הזמנים בשתי הקטגוריות היוקרתיות האלה (77,416 ו-547), אם מישהו מחפש מוטיבציה שתבהיר למה הוא ממשיך לשחק בגילו.

עוד בוואלה!

אסור להספיד את מי שניצח את הזמן

לכתבה המלאה
טום בריידי קוורטרבק ניו אינגלנד פטריוטס. GettyImages
"תמיד ניסיתי לעשות את הדבר הנכון, אבל מי יודע מה יהיה? בשלב הזה אף אחד עוד לא חייב לקבל החלטה". בריידי במסע"ת/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully