וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתמכרות לסמים וסקס עלתה ללמאר אודום ביוקר: רוצים חתיכה מהתהילה?

אחרי שהוציא 100 מיליון דולר על סמים, נערות ליווי והפלות, כעת טבעות האליפות של אודום בלייקרס מוצעות למכירה פומבית. הבן שלו זועם: "ככה זה להיות בן משפחת אודום"

AP

מעלליו של למאר אודום הם כבר דבר ידוע לשמצה בארה"ב וב-NBA. מי שהיה בעבר כדורסלן מצוין וזכה פעמיים באליפות עם לוס אנג'לס לייקרס נודע בשנים האחרונות בפרשיות שלו מחוץ למגרש. זה לא רק הזוגיות המפורסמת שלו עם כוכבת הטראש קלואי קרדשיאן והפרידה ממנה, אלא הרבה מעבר לזה: בעבר הוא היה קרוב למוות אחרי שבילה ימים ארוכים בבית בושת בנבאדה וצרך כמות גדולה של סמים, וכמו כן רק בשנה האחרונה חשף שהיה מכור למין ובזבז את כל הכסף שלו על סמים עד שבגיע לפשיטת רגל.

אודום הצהיר השנה ש"הוצאתי בערך 100 מיליון דולר על סמים בקריירה" (שבמהלכה הרוויח 110 מיליון דולר) וציין ששכב עם למעלה מ-2,000 נשים ("כשאתה מגיע לשלב שבו אתה גולש בפורנו ומגלה שראית כבר את כל הסרטים - אתה מבין שמצבך רע", אמר על ההתמכרות שלו). עוד ציין ש"סקס היה עבורי המניע להשתמש בסמים, כי ככה אתה מכפיל את התחושה הטובה".

למאר אודום, קורטני קרדשיאן. GettyImages
בגד בה, ובכל מי שהכיר. אודום וקרדשיאן/GettyImages
למאר אודום ובת זוגו סברינה פאר. GettyImages
גם לבן שלו נמאס מאבא. אודום ובת הזוג/GettyImages

כאמור, להתנהגות הזאת היה מחיר כבד, כי בנוסף להוצאות על חשפנות ונערות ליווי ומסים - הוא שילם לאורך השנים סכומי עתק על הפלות. "הייתי מז--ן חמש או שש נשים בשבוע, אבל השדים היו מאפילים עליי בלילה היחיד שבו הייתי לבד", אמר, "הייתי צריך נשים כבריחה, וזה לא מגיע חלק. רוב הסקס שלי היה לא מוגן, כך שלאורך השנים שילמתי הרבה מאוד כסף על הפלות".

הבעיות הכספיות הוסילו לכך שמי שזכה בעבר בתואר השחקן השישי של העונה נאלץ למכור את שתי טבעות האליפות שלו שבהן זכה עם הלייקרס בעונות 2008/09 ו-2009/10. הוא מסר אותן למשכון בבית עבוט, ומאחר שלא דרש אותן בחזרה, הן כעת מועמדות למכירה במחיר של 50 אלף דולר לטבעת.

אגב, זו לא הטבעת היחידה שמסבכת את אודום. לאחרונה הוא הודיע על אירוסיו לסברינה פאר, מאמנת אישית, ובנו כתב פוסט שבו ציין שאבא שלו אפילו לא הודיע לו על זה. "לא הודעה, לא שיחת טלפון לאנשים שהכירו אותו כל החיים, כדי לראות מה דעתנו ומה אנחנו מרגישים", כתב ילדו, "אישה שאתה מכיר ארבעה חודשים וכבר סובבה אותך, המשפחה והחברים כבר לא מאשרים את הבחורה הזאת שכבר הצליחה לשים אותה במקום נמוך. עצוב שהמשפחה שלך צריכה לגלות דברים כאלה ברשתות החברתיות, אבל ככה נראים חייו של בן משפחת אודום".

עוד בוואלה!

נראה מיליון דולר: כריסטיאנו רונאלדו מציג - "הלוק היקר בהיסטוריה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully