וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: פנאתינייקוס הפתיעה את צסק"א בחוץ, אנאדולו הביסה את חימקי

ניק קלאתיס (22 ו-17 אס') הוביל את היוונים ל-102:106 על השחקנים של איטודיס לאחר הארכה. אנאדולו אפס הביסה 82:101 את חימקי. ריאל מדריד רשמה ניצחון 12 ברציפות

אימג'בנק GettyImages

המחזור ה-17 ביורוליג ננעל הערב (שישי) עם חמישה משחקים. פנאתינייקוס גברה בחוץ על צסק"א מוסקבה לאחר 102:106 מפתיע בתום הארכה. מדובר בניצחון השלישי ברציפות של היוונים על אלופת אירופה. אנאדולו אפס אירחה את חימקי מוסקבה ושמרה על מקומה הראשון בפסגה לאחר 82:101 מרשים. ריאל מדריד נותרה ראשונה לאחר שגברה על וילרבאן בצרפת 77:87. מילאנו גברה בקושי בביתה על זניט אך יצאה בשן ועין מהמפגש עם נועלת הטבלה עם 72:73 דרמטי. ולנסיה גברה על אלבה ברלין 77:91.

seperator

צסק"א מוסקבה - פנאתינייקוס 106:102 (לאחר הארכה)

איזו דרמה קיבלנו הערב במוסקבה. אלופת אירופה הגיעה עם שלושה ניצחונות רצופים מול הקבוצה של ריק פיטינו וקיוותה לקטוע רצף של שני ניצחונות של האורחת במפגשים בין שתי הקבוצות, אך פנאתינייקוס לא נבהלה מרבע ראשון אשר בסיומו פיגרה 22:17, קלעה 32 נקודות ברבע השני ובהובלת ניק קלאתיס (22 ו-17 אס') וקונסטנטינוס מיטוגלו (25 ו-16 ריב') הישגו ניצחון חוץ גדול, 102:106 בחוץ על צסק"א, לאחר הארכה. הרוסים כבר נגעו בניצחון, אך שמטו יתרון בן שש נקודות בשתי הדקות האחרונות כששלשה גדולה של קלאתיס שש שניות לסיום הרבע הרביעי קבעה 89:89 ושלחה את המשחק ל-5 דקות נוספות. קלאתיס ומיתוגלו היו גדולים גם בהארכה, במהלכה המארחת לא הצליחה לקלוע ובסיום פאו חוגגת ניצחון עשירי העונה ביורוליג.

אנאדולו אפס - חימקי מוסקבה 82:101

הטורקים אמנם התקשו לברוח לאורחת במחצית הראשונה, שהייתה צמודה והסתיימה ב-43:47 בלבד לזכות אנאדולו, אך התפוצצה עם 30 נקודות ברבע השלישי אותו ניצחה בפער של 12 נקודות ולמעשה הכריעה את המשחק, כשלחימקי, שעלתה למשחק ללא כוכבה אלכסיי שבד, כבר לא נותרו כוחות כדי לחזור למשחק. שיין לארקין וטיבור פלייס (20 נקודות כ"א) הוליכו את המנצחת, כשבצד השני שישה שחקנים שקלעו בספרות כפולות לא עזרו לרוסים, שספגו הפסד שביעי בתשעה משחקים.

וילרבאן - ריאל מדריד 87:77

הבלאנקוס התארחו בליון למפגש ראשון מול המארחת מאז שנת 2003, ועל אף שוילרבאן הקשתה לא מעט העונה בביתה על הבכירות ביורוליג, השחקנים של פאבלו לאסו לא התרגשו ושלטו במשחק מהרגע הראשון והשיגו ניצחון 12 ברציפות ביורוליג. במחצית הוליכה ריאל כבר 37:52 כשטריי תומפקינס (20), גורדן מיקי ורודי פרננדס (18 כ"א) מפצים על משחק פושר של קמפאצו שסיים אמנם עם 9 אס' אך עם שתי נקודות בלבד.

עוד בוואלה! ספורט

יורוליג: באסקוניה הפתיעה את ברצלונה, ספאנוליס שיאן הנקודות ביורוליג בכל הזמנים

לכתבה המלאה
ניק קלאתיס שחקן פנאתינייקוס. GettyImages
ניצחון חוץ גדול לפאו. ניק קלאתיס/GettyImages

מילאנו - זניט סנט פטרסבורג 72:73

הפתעה גדולה כמעט נרשמה היום באיטליה, כשזניו סנט פטרסבורג מהמקום האחרון כמעט ניצחה בחוץ את אחת הקבוצות החזקות ביורוליג, אך רק כמעט. המארחת נמצאת בתקופה לא טובה והפסידה שישה משבעת משחקיה טרם המחזור, וגם הפעם נראתה רע, אך ידעה לשמור על ריכוז בסיום וחזרה למאזן חיובי. ולדימיר מיצוב (13) וקאלב טראצבסקי (11 ו-9) הובילו את השחקנים של אטורה מסינה.

ולנסיה - אלבה ברלין 77:91

העטלפים עם ניצחון רביעי בחמישה משחקים והם בהחלט מראים גרף שיפור בעונת היורוליג שלהם, לאחר שנראו עד לפני כמה שבועות כאחת הקבוצות החלשות במפעל. האורחת הגיע לספרד לשחזור גמר היורוקאפ משנה שעברה לאחר שקטעו במחזור הקודם רצף של ארבעה הפסדים, אך לא יכלו למשחק נהדר של המארחת, שעל אף שפיגרה ב-9 בסיום הרבע הראשון ראתה חמישה שחקנים שלה קולעים בספרות כפולות, כשמעל כולם אקס הפועל אילת ג'ורדן לויד עם 19 נקודות עבור המנצחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully