וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "דיברתי בחוצפה, אבל דיברתי בחוצפה כלפי אידיוט"

מאמן טוטנהאם התעמת עם מאמן השוערים של סאות'המפטון ופתח עם אנדומבלה, למרות שזה התלונן על רגישות ואז נפצע: "הוא כל הזמן פצוע"

צילום: רויטרס

טוטנהאם הפסידה הערב (רביעי) 1:0 לסאות'המפטון משער של דני אינגס כבר בדקה ה-17. אם זה לא מספיק, אז התרנגולים איבדו את הארי קיין, שנפצע לאחר ששער שלו נפסל והוחלף על ידי אריק לאמלה בדקה ה-75.

ז'וזה מוריניו, שספג כרטיס צהוב, אמר אחרי המשחק: "היה משחק מוזר. לא היו לנו בעיות הגנתיות בכלל, סאות'המפטון לא יצרה שום בעיות עבורנו. היא כבשה שער אחד, דני אינגס עשה ביצוע יפה, אבל היינו בשליטה חוץ מזה. לא הגענו למספיק מצבים כדי לכבוש. הם עצרו את המשחק והתגוננו טוב. הבלמים שלהם עשו לשחקני ההתקפה שלנו חיים קשים והיו אגרסיבים מאוד. בחלק האחרון של המשחק ובלי הארי קיין ויונג מין סון היינו מוגבלים באפשרויות שלנו. אני מרגיש שהתוצאה מקפחת אותנו, אבל אין מה לעשות".

לפי הדיווחים באנגליה, טאנגי אנדומבלה התלונן שהוא מרגיש על סף פציעה באימון המסכם לקראת המשחק, אבל למרות זאת מוריניו פתח איתו והצרפתי נפצע בדקה ה-25. על אנדומבלה וקיין אמר הפורטוגלי: "טאנגי אנדבומלה תמיד פצוע. הוא פצוע, הוא לא פצוע, הוא משחק משחק אחד. זה כל הזמן ככה, מאז תחילת העונה. אני לא יודע. אני חושב שזו הפציעה העשירית שלו העונה. זה כל הזמן עוצר אותו ולא מאפשר לו לייצר המשכיות. היו לנו שלושה ימים בין המשחקים והוא שוב בחוץ. הארי קיין משחק כל דקה, הוא משחק כל הזמן. הפציעה שלו עלולה להיות גדולה ועשויה להיות לא רצינית, אבל הוא ייעדר לתקופה מסוימת".

מוריניו התייחס לצהוב שספג אחרי שנזף במאמן השוערים של היריבה ואמר: "הייתי חצוף, אבל הייתי חצוף כלפי אידיוט, והגיע לי הכרטיס הצהוב. דיברתי בצורה לא הולמת". על חלון ההעברות, שנפתח היום, אמר מוריניו: "אנחנו צריכים זמן לעבוד. אנחנו צריכים את מה שאין לנו ולהתרכז במה שיש לנו. אנחנו לא רוצים להיות מלכי השוק, נעבוד. היום זו תוצאה רעה והמשכיות של השנה שעברה. במשך 12 חודשים טוטנהאם משיגה תוצאות חוץ לא טובות. זה קשה. העבודה היא לא לקנות, אלא לעבוד עם השחקנים בדשא. זה משהו שקשה לנו מאוד כי אין לנו זמן לעשות את זה".

ז'וזה מוריניו מאמן טוטנהאם סופג כרטיס צהוב. רויטרס
מוריניו סופג כרטיס צהוב/רויטרס

במשחק שנערך במקביל הצליחה לסטר להביס 0:3 את ניוקאסל, שסובלת מבעיית פציעות קשה. סטיב ברוס העלה את סוגיית העומס שיש על השחקנים בזמן משחקי חג המולד ואמר: "לא חוויתי 15 דקות כמו אלה שהיו לנו היום. הענקנו ליריבה שני שערים במתנה ואיבדנו ארבעה שחקנים, דיאנדרה ידלין שבר את היד דקה אחרי שנכנס והמשיך לשחק. ג'ונג'ו שלבי נפצע בשריר הירך האחורי, אז לא הייתה לנו ברירה והיינו חייבים להוציא אותו במחצית, זה היה החילוף השלישי שלנו וקיווינו לעבור בשלום את המחצית השנייה, אבל לא הצלחנו כי אחרי דקה פביאן שר נפצע.

"זה מגוחך, שלושה שחקנים נפצעו בשריר הירך במשחק אחד וזה בגלל שהם שיחקו מותשים. אמרתי לפני חג המולד שכמות המשחקים מגוחכת וזו התוצאה. אני נמצא בכדורגל כבר 40 שנה ומעולם לא ראיתי דבר כזה. איבדנו ארבעה שחקנים ב-20 דקות. אלה אחר צהריים קשים וכולם מודאגים, זה אחד מהימים המטורפים האלה. אם נמצא שחקן שישפר אותנו, נצרף אותו אבל זה לא פשוט. בשבוע הבא או משהו כזה אנחנו מקווים לחזור, אבל 10 מ-22 שחקני סגל פצועים, זה נורא. זה הכדורגל לפעמים. היינו יציבים כסלע לאורך כל העונה ובשבוע האחרון ביצענו טעויות אישיות. עייפות משחקת תפקיד. ללסטר הייתה אפשרות לבצע עשרה שינויים לעומת המחזור שעבר, אבל אנחנו לא יכולים לעשות את זה. אתה גורם לפציעות כשאתה מכריח שחקנים לשחק למרות שהם עייפים. זה לא תירוץ, זו המציאות".

סטיב ברוס מאמן ניוקאסל. רויטרס
כועס מאוד על לו"ז המשחקים. ברוס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully