וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופט אנגלי נדרש להתפטר וחשף: השמועות עליי אכזריות, עזבתי בגלל בדיחה גרועה

בובי מדלי, שפרש במפתיע בקיץ 2018 בגיל 32, טוען כי הוכרח להתפטר בעקבות בדיחה על אדם בעל מוגבלות, שהופצה ברשת, כולל שמועה שקיים אקט מיני עם כלב: "עולמי חרב עליי"

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: כריסטיאנו רונאלדו בטקס גלוב סוקר

שופט העבר בובי מדלי חשף בפני התקשורת הבריטית כי הסיבה לכך שאינו מנהל יותר משחקי כדורגל מקצועניים באנגליה נובעת מכך שאולץ לפרוש על ידי איגוד השופטים באנגליה, מכיוון שכתב דברי לעג ברשת החברתית סנאפצ'ט בגנות אדם בעל מוגבלות. מדלי טען כי הדברים נכתבו כבדיחה בהודעה פרטית אותה שלח לחבר, אך צילום מסך של אותן הקנטות הופצו ברשת החברתית, מה שגרם לאיגוד השופטים לדרוש ממדלי לתלות את המשרוקית.

באוגוסט 2018 הכריז איגוד השופטים האנגלי כי מדלי החליט לעזוב ב"עקבות שינוי במצבו האישי". ההודעה הפתיעה אז רבים ברחבי אנגליה נוכח גילו הצעיר של מדלי (אז היה בן 32 בלבד), וגל שמועות החל להציף את הרשתות החברתיות. שופט העבר טען שחלק מהשמועות היו מגוחכות יתר על המידה, כולל אחת חריגה במיוחד, לפיה מדלי אולץ לפרוש בעקבות סרטון שרץ ברשת המתעד אותו מקיים אקט מיני עם כלב.

בובי מדלי שופט עבר אנגלי. GettyImages
הקריירה נגמרה בגלל בדיחה לא במקום. בובי מדלי/GettyImages

מדלי טען כי אותה תקרית וירטואלית אירעה לאחר שספג הקנטות בנוגע למשקל גופו, מה שגרם לו לוותר על השתתפות במירוץ ההורים ביום הספורט בבית הספר של בתו. שופט העבר צילם אדם מוגבל שנעזר במקל הליכה בזמן שעבר ליד מכוניתו והוסיף לסרטון את הכיתוב "לעזאזל, אולי יש לי סיכוי לזכות במירוץ ההורים השנה אחרי הכל". את סרטון זה יחד עם הכיתוב שלח מדלי לטענתו בהודעה פרטית לחבר, שלאחר ויכוח עם מדלי הפיץ אותו הלאה ויצר את כל ההמולה סביב שופט העבר, שהובילה בסופו של דבר לכך שאיבד את מקום עבודתו.

"עולמי חרב עליי", תיאר מדלי את תחושותיו מאז. "אני מתחרט על ששלחתי את הסרטון, ועל אף שמדובר בבדיחה שחורה, חשוב לי לציין שזה כל מה שזה - בדיחה. לא התכוונתי לבייש אף אחד, הסרטון הזה לא היה אמור להגיע לאף אחד מלבד אותו אדם אליו שלחתי אותו בהודעה פרטית. בעוד אני מבין לחלוטין את החשיבות של מעסיק שלוקח ברצינות תופעות שליליות כמו אפליה, ההחלטה להעזיב אותי מדהימה אותי עד היום. אני בטוח שכל מי שקורא את מה שאני אומר עכשיו סיפר בעבר בדיחה בעלת אופי דומה לאחד מחבריו הקרובים או בני המשפחה, מבלי שזה עלה לו בסיום הקריירה המקצוענית שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully