וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך למכללה מובילה: עמנואל שארפ פתח את עונת התיכונים בסערה

בנו של דרק שארפ, שהצטיין במדי נבחרת הקדטים של ישראל בקיץ האחרון, מככב בקבוצה של אביו וכבר מקבל הצעות יוקרתיות. צפו בביצועיו

יוטיוב

בווידאו: הביצועים של עמנואל שארפ בעונה שעברה

עמנואל שארפ, בנו של דרק שארפ ומי שהיה בקיץ האחרון הכוכב של נבחרת הקדטים של ישראל, נראה בדרך הבטוחה למכללה מובילה בארצות הברית. שארפ בן ה-15, 1.95 מטר, פתח בסערה את העונה בתיכון בלייק שבטמפה, פלורידה.

למרות ששארפ הוא תלמיד כיתה י' ומשחק לרוב מול שחקנים שמבוגרים ממנו בשנתיים או שלוש, הוא מעמיד ממוצעים נהדרים של קרוב ל-35 נקודות למשחק. בשבועות האחרונים הוא מציב אפילו סטנדרטים גבוהים יותר עם סדרה של משחקים מרשימים בהם קלע למעלה מ-40 נקודות, כולל משחק של 49 נקודות ולא פחות מ-10 שלשות.

צפו בעמנואל שארפ צולף 49 נקודות ו-10 שלשות

מאמנו של עמנואל הצעיר הוא לא אחר מאשר דרק שארפ בכבודו ובעצמו, שמלווה מקרוב את הקריירה של הבן הצעיר - שנחשב למוכשר ביותר מבין כל האחים במשפחה. "ג'ורדן, קובי ואולג'וואן יכולים להיות גאים! עבודת הרגליים והאינסטינקטים של עמנואל יוצאים מהכלל!", צייץ אמש (שלישי) האב הגאה בהתלהבות, בצירוף סרטון מהלכים של בנו.

גם במהלך הקיץ שארפ הרשים במחנות כדורסל מיוחדים לכמה מהכישרונות הבולטים בתיכונים בארצות הברית. בין היתר, הוא פגש לדו קרב את מי שנחשב לתיכוניסט הבכיר והמדובר ביותר בארצות הברית, אמוני בייטס, והוליך את קבוצתו לניצחון עם 42 נקודות.

הדו קרב המדובר בין עמנואל שארפ לאמוני בייטס, לעיני בלייק גריפין

היכולת הטובה של שארפ לא נעלמה מעיניהם של הסקאוטים בארצות הברית. באתר Rivals, שנחשב למוביל בתחומו, דורג שארפ במקום ה-44 מבין בני המחזור שלו בכל ארצות הברית. גם מכללות בכירות כבר הביעו בו התעניינות, ובין היתר הוא קיבל הצעות ממכללת פלורידה, דרום פלורידה וטקסס טק.

"לעמנואל שארפ יש תחושה נהדרת למשחק, הוא יודע לערב את החברים שלו לקבוצה בעניינים ומוכיח שוב ושוב שהוא מומחה בקליעה. בנוסף, הוא נראה גם רזה יותר ביחס לאיך שנראה באליפות אירופה לנבחרת קדטים בקיץ", נכתב עליו לאחרונה בדוח של אתר Rivals.

כאמור, את האליפות המדוברת סיים שארפ כמלך הסלים של הטורניר עם 25 נקודות למשחק, וסייע לישראל להישאר בדרג א'. עדיין לא ברור אם הוא ילבש את מדי נבחרת ישראל גם בקיץ הקרוב, בין אם בנבחרת הקדטים ובין אם בנבחרת הנוער.

שארפ צולף 42 נקודות מול הקבוצה המדורגת 1 בתיכונים בפלורידה

עמנואל שארפ במפגש ראש בראש עם אחיו, המבוגר ממנו בשנתיים

מקבץ מהלכים של שארפ ממחנה של "נייקי" בקיץ האחרון

והנה מיטב הביצועים של שארפ במדי נבחרת הקדטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully