וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמנואל שארפ ממשיך לסחוט מחמאות בארה"ב: "סקורר עם ביטחון עצום"

ב-ESPN כללו את בנו של דרק שארפ ברשימת הכשרונות הבולטים של אליפות אירופה לקדטים: "יש לו טווח גדול, לא כדאי להתעלם ממנו"

יוטיוב

עמנואל שארפ עשה לעצמו שם בקיץ האחרון, כשהצטרף לנבחרת הקדטים של ישראל והיה אחת הסיבות העיקריות להישארות בדרג א'. בנו של שחקן מכבי תל אביב האגדי דרק שארפ סיים כקלע המוביל של הנבחרת בכל אחד משבעת המשחקים, וגם כמלך סלי האליפות עם 25 נקודות לערב. האחוזים לשתיים היו מצוינים (53.2), האחוזים לשלוש טעונים שיפור גדול (26, ב-8.3 זריקות למשחק), והסקאוטים לא נותרו אדישים.

בכתבה שסקרה את השחקנים הבולטים באליפות אירופה שנערכה השנה באודינזה, איטליה, כתב מומחה הדראפט של ESPN מייק שמיץ על הישראלי: "בנו של אגדת מכבי תל אביב דרק שארפ נצץ כסקורר הפורה ביותר באליפות, אף שהיה אחד השחקנים הצעירים ביותר ברוטציה". רק לפני ארבעה חודשים חגג הסקורר הצעיר את יום הולדתו ה-15, וזה לא הפריע לו להיבחר לחמישיה השנייה של הטורניר.

"שארפ, שעבר מישראל לפלורידה בגיל 13, לא תמיד עובר את המבחן כשרואים את המבנה המגושם שלו, אבל הוא קלעי עם ביטחון עצום, טווח גדול ופיזיות ליד הטבעת", הוסיף שמיץ. "הוא צריך לשפר את הכדרור ואת בחירת הזריקות, בעיקר כי קלע רק 26 אחוז מחוץ לקשת. גם להיות שחקן הגנה יותר ממושמע יהיה חשוב. אבל לא כדאי להתעלם מהפרודקטיביות ביחס לגיל והאינסטינקטים שלו בכל הנוגע לקליעה".

על פי אתר Rivals, שלוש מכללות עוקבות בינתיים אחרי שארפ ג'וניור: פלורידה, דרום פלורידה וסאות'רן מת'ודיסט. בימים אלה, אגב, משתתף במחנה כדורסל של אוניברסיטת דרום פלורידה, ובה לוקחים חלק לא מעט מהכשרונות הגדולים בכדורסל התיכונים האמריקאי. שארפ אחד השחקנים הצעירים ביותר במחנה.

עוד בוואלה!

נציגות ישראלית מכובדת, ופרוספקטים עם עתיד מזהיר: סיכום אליפות אירופה לקדטים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully