וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס רוצה להאריך את חוזהו של כריסטיאנו רונאלדו עד 2023, עם שדרוג גדול בשכר

על פי דיווחים באיטליה, הגברת הזקנה תציע לפורטוגלי להישאר בקבוצה עונה נוספת מעבר לחוזה המקורי, עד גיל 38. אם יסכים, שכרו השנתי יגדל משמעותית

עריכת וידאו: ניר חן

יובנטוס רוצה להשאיר את כריסטיאנו רונאלדו עד קיץ 2023, ולהאריך את חוזהו בשנה נוספת. כך על פי דיווח שהתפרסם הערב (שלישי) ב"קוריירה דלו ספורט". בקיץ 2018 חתם רונאלדו בשורות הגברת הזקנה לארבע שנים, אולם בקבוצה מרוצים עד כדי כך מהשתלבותו ומכושרו, שהם רוצים להבטיח שיישאר לעונה נוספת ולמעשה להבטיח שיפרוש במדי הקבוצה.

אם רונאלדו יסכים להצעה ויחתום עד 2023, הוא צפוי להישאר ביובנטוס עד גיל 38. בדיווח נטען כי ראשי יובנטוס השתכנעו שלרונאלדו נשאר עוד הרבה מה לתרום בשנים הקרובות, ושהוא עוד רחוק מלדעוך פיזית. ההוכחה לכך, כביכול, היא ההתרוממות לשער הנגיחה שכבש לאחרונה בליגה האיטלקית.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. רויטרס
עדיין רחוק מלדעוך. רונאלדו/רויטרס

השיחות בין יובנטוס לבין נציגו של רונאלדו, סוכן העל ז'ורז'ה מנדש, החלו במהלך הביקור של רונאלדו בדובאי בשבוע שעבר. המנהל הספורטיבי פאביו פראטיצ'י מודע לכך שרונאלדו מרגיש שיש לו עוד לפחות שלוש שנים טובות עד הפרישה, ולכן מוכן להעניק לו כבר עכשיו חוזה לעונה נוספת, כמחווה של רצון טוב מצד המועדון.

השכר של רונאלדו אמור רק לגדול בחוזה החדש והמשודרג. נכון לעכשיו מרוויח רונאלדו כ-36 מיליון יורו בעונה, ובהצעה החדשה הוא אמור להרוויח 40 מיליון יורו עד 2022, ולאחר מכן 35 מיליון. גם בעלי יובנטוס אנדראה אניילי תומך בהצעה ומביע שביעות רצון בנוגע להשתלבות המהירה של רונאלדו באיטליה, על ומחוץ למגרש.

עוד בוואלה!

נראה מיליון דולר: כריסטיאנו רונאלדו מציג - "הלוק היקר בהיסטוריה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully