וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: אלבן פנישי שוחרר, חלוץ מחוף השנהב יגיע להתרשמות

31.12.2019 / 14:58

הבלם הקוסובני לא הצליח להותיר חותם וקיבל הודעת שחרור. לאסינה במבה בן ה-21 ינחת הלילה וייבחן. הזהובים גברו 0:4 על מכבי פתח תקוה במשחק אימון, איתן וולבלום כבש צמד, בן אז'ובל ויאן בנבניסטי הוסיפו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: התגובות לאחר המשחק בין מכבי תל אביב לבני יהודה

רגע לפני שחלון ההעברות של ינואר נפתח, בני יהודה הודיעה על שחרורו של הבלם אלבן פנישי הקוסובני, שחתם בשורות הקבוצה בקיץ האחרון אך לא הצליח להותיר חותם. "מועדון הכדורגל בני יהודה רוצה להודות לאלבן פנישי שסיים את דרכו בקבוצה ולאחל לו המון בהצלחה בהמשך הדרך", נכתב בהודעה הרשמית של הקבוצה.

פנישי שיחק בעונה שעברה בבני סכנין וירד איתה לליגה הלאומית. בקיץ הוא נבחן במדי הזהובים והציג יכולת שהספיקה לו בשביל לקבל הצעה לחוזה. במחזור הפתיחה של העונה הוא כבש שער ניצחון דרמטי על עירוני קרית שמונה, אבל הכיבוש הזה לא היווה אות לבאות.

פנישי הציג יכולת לא טובה, נע בין ההרכב לספסל ובקבוצה הייתה אכזבה גדולה ממנו. בסך הכל השוויצרי-קוסוברי רשם 10 משחקי ליגה במדי הקבוצה מהשכונה וב-4 מהם הוא הוחלף.

שחקן בני יהודה, אלבן פנישי, ליד שחקן הפועל תל אביב, אור אינברום. ברני ארדוב
יחפש קבוצה אחרת. פנישי בפעולה/ברני ארדוב

בהמשך הודיעה הקבוצה על הגעתו של החלוץ לאסינה במבה למספר ימי התרשמות. השחקן בן ה-21 מחוף השנהב ינחת הלילה בישראל וייחל להיבחן אצל יוסי אבוקסיס. במשחק אימון שנערך היום ניצחו הזהובים 0:4 את מכבי פתח תקוה מצמד של איתן וולבלום ושערים של בן אז'ובל ויאן בנבניסטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully