וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבס: "עברנו שבוע קשה מאוד", בן בסט: "זו לא הפועל חיפה"

30.12.2019 / 22:34

תחושות קשות בקבוצה אחרי התבוסה לבית"ר. סילבס: "צריך לדעת להתאושש מרגעים נמוכים כאלה". החלוץ: "חייבים לחזור להילחם"

עריכת וידאו: נועה לוי, אפטר: אביחי ברוך

אכזבה גדולה בהפועל חיפה הערב (שני) אחרי ההפסד הביתי 4:1 לבית"ר ירושלים. זה היה ההפסד השלישי ברציפות של האדומים מהכרמל, שבדיוק כמו בדרבי החיפאי, רשמו התרסקות מפוארת וספגו שלושה שערים בתוך זמן קצר, הפעם בין הדקות 6-21. אם לא די בתוצאה, האוהדים שזועמים על כך שלא נערך טקס לזכר רובי שפירא ז"ל, שבתו מעידוד בתחילת ההתמודדות.

"השבוע היה קשה מאוד", אמר המאמן חיים סילבס, "אני חושב שהצגנו שתי הופעות רעות בלשון המעטה (הדרבי ובית"ר). לא נותר לנו אלא להתנצל בפני כל מי שקשור להפועל חיפה על השבוע הזה. יחד עם זאת, יש רגעים נמוכים מאוד בחיים כספורטאי ובטח בחייה של קבוצת כדורגל. צריך להתרומם מהם ולהיות חזקים. כבר בשבת יש לנו משחק ואנחנו צריכים לחשוב עליו. התחושות רעות מאוד, אבל זה מסע ארוך ויש לנו הרבה דברים לתקן".

המאמן המשיך באותה נימה: "חייו של ספורטאי ומאמן זה מסע ארוך. אם בכל פעם אחרי תקופה לא טובה נתחיל לשאול שאלות, לעולם לא נדע. הפועל חיפה וקבוצות שמאחורינו יעברו תקופות יותר טובות ופחות טובות, אבל בסוף המטרה היא להגיע לשישייה הראשונה ואני מאמין שאנחנו נתרומם מהמצב שלנו".

סילבס הוסיף הערב: "הקבוצה הזו נמצאת במקום השישי למרות תקופה רעה מאוד. אנחנו באזור שאם נשתפר, נוכל להגיע למטרה שלנו. יש תקופות מסוימות ולחץ שהקבוצה הגיעה אליה עם הלשון בחוץ. הגענו רע מבחינה פיזית ומנטלית אחרי הדרבי. היו חיסורים שהקשו עלינו מאוד, אבל בשום הרכב ונסיבות אין סיבה שנראה כך ונרים דגל לבן מוקדם כל כך. אין שום סיבה שנקבל שלושה שערים ברבע שעה והמשחק יהיה גמור. זה מדכדך וקשה, אבל בספורט ממשיכים הלאה, צריכים להמשיך הלאה ולהיות חזקים".

מאמן הפועל חיפה, חיים סילבס. אדריאן הרבשטיין
"מדכדך וקשה". סילבס/אדריאן הרבשטיין

עדן בן בסט אמר בגילוי לב: "מעבר לתוצאה, זו שפת הגוף אחרי ספיגה או פעולה לא טובה. זה לא מאפיין את השחקנים והמועדון הזה. בשנים האחרונות הפועל חיפה עושה חיים קשים לכל קבוצה ועכשיו זה לא נראה טוב. זו לא הפועל חיפה, זה לא אנחנו. קודם כל לתקן שפת הגוף ואחרי זה הדברים האחרים יבואו".

החלוץ המשיך: "בכדורגל מה שיפה זה שאפשר לעשות הפסקה ולהשכיח הכול. אנחנו עדיין נמצאים בעמדה טובה בטבלה ואנחנו צריכים לאסוף את עצמנו בידיים. היו משחקים שבהם ספגנו, אבל לא ויתרנו וחזרנו. היום? כשאתה סופג כך את השני והשלישי זה נראה לא טוב. אנחנו לוקחים אחריות, אנחנו לא מאשימים שחקן כזה או אחר חלילה".

בן בסט סיכם: "תקראו למצב שלנו איך שאתם רוצים, אנחנו לא נראים טוב ולא צוברים נקודות. נתקענו על ה-21 נקודות האלה ואני חושב שהגיע הזמן שמעבר לזה שאנחנו מסתכלים איך לנצח, חשוב שנחזור ונהיה קבוצה שנלחמת על כל כדור במגרש. ברגע שנעשה את הדברים האלה, נעשה דברים יפים וגם נחזור לנצח".

עוד בוואלה!

בית"ר ירושלים הביסה 1:4 את הפועל חיפה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully