וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ערערה נגד העונש: "חמור, קיצוני וחסר היגיון משפטי"

30.12.2019 / 18:28

הצהובים פנו להתאחדות בבקשה להקל בעונשם עקב הדלקת האבוקות בדרבי וטענו שהם הציגו ראיות לפיהן פעלו נגד אותם אוהדים

עריכת וידאו: נועה לוי, אפטר: אביחי ברוך

מכבי תל אביב הגישה היום (שני) ערעור על ההחלטה להרשיע אותה ולהעניש אותה ב-25 אלף שקלים כמו גם במשחק רדיוס ובסגירת יציעים 10/11 במשחק ליגה אחד בבלומפילד. ההחלטה הזו התקבלה וניתנה ב-25 בדצמבר בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל. את הערעור הגישו היועץ המשפטי של מכבי תל אביב עו"ד מורן מאירי ופרקליטת המועדון עו"ד יעל מרגלית.

מכבי תל אביב נימקה את הערעור בכך שהוחלט להעניש את הקבוצה באחריות להתנהגות אוהדים בודדים, שלא ניתן היה לצפות ולמנוע את התנהגותם ואשר אותרו, נתפסו והורחקו מהמגרשים. בנוסף, טענו הצהובים כי העונש הוא חמור, מרחיק לכת, קיצוני וחסר כל היגיון משפטי. במועדון טענו גם כי בית הדין התעלם מהוראות התקנון המעניקות לו שיקול דעת להקל על מועדונים בנסיבות המצדיקות זאת ועל אף ששיבח בהחלטתו את התנהלות הקבוצה, שלטענתה הציגה פעולות רבות שביצעה נגד אוהדים עבריינים ונגד תופעות האלימות והגזענות.

כמו כן, טענה מכבי תל אביב שבמסגרת דיון בדירקטוריון מנהלת הליגה מ-26 בדצמבר ביקשו כל הקבוצות לפעול לביטול עונש הרדיוס ועריכת משחקים ללא קהל. בנוסף, מכבי תל אביב טוענת כי בית הדין לא לקח בחשבון את העובדה שהמשחק המדובר היה בכלל משחק חוץ שלה. הצהובים גם הבהירו שהציבו שש מצלמות ואבטחה למרות שהיה מדובר במשחק חוץ שלה ולמרות זאת לא יכלה לצפות את התנהגותם של ארבעת האוהדים שהפעילו את אביזרי הפירוטכניקה. עם זאת, היא פעלה להרחקת אותם אוהדים מהמגרשים והעבירה את כל המידע שבידה למשטרה.

בהמשך הערעור ציינה מכבי תל אביב תקדימים רבים, שלפי טענתה מתיישבים בקנה אחד עם טענותיה.

אוהדי מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
אותה אבוקה מפורסמת/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully