וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "כבר תקופה ארוכה אנחנו משחקים כדורגל טוב"

30.12.2019 / 22:16

מאמן בית"ר ירושלים ניסה לצנן את ההתלהבות אחרי ה-1:4 על הפועל חיפה: "אנחנו עדיין צריכים לפתח אופי של ווינרים". על קינדה ששוב הצטיין: "הוא מאוד אוהב כדורגל, עובדים כדי לשפר אותו"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: ניר חן

ניצחון חמישי בששת משחקי הליגה האחרונים, שערים יפהפיים, חגיגה ראויה וניצחון ראשון על הפועל חיפה אחרי שישה משחקים בכל המסגרות. זה, בכמה מילים, תקציר האירועים של הערב שעבר על בית"ר ירושלים. הצהובים-שחורים גברו הערב (שני) 1:4 על האדומים מהכרמל בחוץ, החזירו את הפער מהפסגה לשמונה נקודות ובעיקר הציגו יכולת מרשימה.

"היה לנו משחק טוב מאוד היום", סיכם המאמן רוני לוי, "זו המשכיות של תקופה ארוכה מאוד שאנחנו משחקים כדורגל טוב. אני לא רוצה לרוץ ולצאת בהצהרות, אבל אני חושב שקבוצה צריכה יכולות קבוצתיות טובות וצריך לפתח אופי של ווינרים - וזה משהו שאנחנו צריכים להיות בו יותר טובים".

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. אדריאן הרבשטיין
בית"ר ירושלים ממשיכה לחגוג/אדריאן הרבשטיין

לוי המשיך אחרי המשחק: "במחצית הראשונה הייתי מרוצה מאוד מהאינטנסיביות. השער המהיר שספגנו משום מקום במחצית השנייה שינה את המומנטום של המשחק. להפועל חיפה יש הרבה שחקנים מוכשרים והיא נלחמה על הכול. המשחק היה יכול לצאת מאיזון, אבל היינו מסוכנים בחלק הקדמי וקיבלנו את מה שהגיע לנו".

על גדי קינדה שסיפק עוד משחק נהדר, אמר לוי: "הוא מתאמן ב-100% כל הזמן, הוא אוהב כדורגל מאוד. אנחנו עובדים כדי לשפר את היכולת שלו ואת השילוב של היכולת האישית שלו במשחק הקבוצתי. וראן? הוא עושה עבודה טובה מאוד, הוא נכנס וכבש. בגלל זה הוא שיחק היום וממשיך לשחק".

על מיכאל אוחנה ועידן ורד הפצועים, אמר המאמן: "אני מקווה שמיכאל יחזור כמה שיותר מהר, אבל אני לא רואה את זה כל כך קרוב. גם עידן ורד יכול להוסיף לנו המון מנהיגות, אופי וניסיון. אנחנו כל הזמן שוברים את הראש איך אפשר להתחזק. יש לנו מקום לזר אחד וכרגע אנחנו לא מוצאים ישראלים שיחזקו וישדרגו את הקבוצה".

גדי קינדה שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
בכושר שיא. גדי קינדה/אדריאן הרבשטיין

גדי קינדה המצטיין אמר: "אני שמח שעשינו משחק טוב, נראינו טוב. יכולנו להשתפר ולשחק חזק יותר בסוף המחצית הראשונה ותחילת השנייה. מה קורה העונה שאני מצליח? הצוות עובד איתי טוב מאוד, רוני מכוון אותי ואומר לי מה לעשות. אף פעם לא הייתי שחקן של מספרים ותמיד חשבתי שאני יכול לשפר את זה. אני שמח שהעונה זה נראה טוב יותר ומאמין שאני יכול גם להשתפר".

עוד מוקדם לדבר על מאבק האליפות, אבל אנחנו משתפרים ונראים יותר טוב. אנחנו לא חוששים לומר את המילה אליפות, רק חושבים שאנחנו עדיין לא שם. אנחנו צריכים לשפר כמה דברים, להיראות הרבה יותר טוב. אנחנו לא מתעסקים במכבי תל אביב ומכבי חיפה, אלא רק על עצמנו. החלום שלי לזכות בתואר, מקווה שהעונה נעשה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully